  • Data: 2009-12-29 13:55:56
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "adam" 4...@n...home.net.pl

    > Ty piszesz o wypadku autokaru z 2005 ?

    O wypadku, który powstał dlatego, że kierowca autokaru był chory
    na padaczkę, o czym wiedzieli ,,koledzy'', czyli inni kierowcy,
    lekarze, pracodawca i wiele innych osób.

    Aby zapobiec wypadków -- odmawiano różaniec.

    A teraz zapytaj sam siebie -- ja jestem idiotą, gdy twierdzę,
    że nie mogę być elektrykiem, czy ten, kto twierdzi, że muszę
    być elektrykiem, bo tego chce Kościół?

    Ja jestem idiotą,gdy twierdzę, że nie może być kierowcą autokaru
    człowiek chory na padaczkę, czy ten, kto twierdzi, że ataku
    padaczki nie będzie, gdy tego chce Kościół?

    -=-

    Chcesz spłonąć od porażenia prądem, dzięki źle zbudowanej linii
    energetycznej średniego napięcia? Chcesz być popieszczony (po
    jądrach) dzięki złej izolacji linii energetycznej, w której
    napięcie sięga 30 tysięcy woltów?

    Wyślesz mnie do wariatkowa za to, że kazałeś mi (lub
    Ozorowski) budować takie linie, aby zapewnić Kościołowi
    źródło dochodu?

    -=-

    Znęcają się nade mną rodziny spalonych -- nakazując mi życie w mieszkaniu z pleśnią?
    Nic ponadto nie można zrobić? Gdy wam mówiłem, że młotkowi (w PKP) są potrzebni,
    a różaniec nie zastąpi przygotowania zawodowego, nazywaliście mnie idiotą. Teraz
    wasze dzieci (geniusze, potomkowie geniuszy?) spoczywają w pokoju a do mnie macie
    pretensje za efekty swojej głupoty. :)

    -=-

    Dzieci spalone pod Jeżewem miały być menadżerami. Miały rechotać, ćpać, kopulować,
    bawić się, jeździć po świecie... Pracować mieli tacy jak ja, zaś oni mieli zbierać
    szmal -- na przykład 20 tysięcy dzisiejszych złotych miesięcznie na umowę o pracę,
    z ZUSami itd. Szlachta XXI wieku!! Swego rodzaju feudałowie!!!

    -=-

    Mnie na religii uczono, że Bóg takim sprzeciwia się, a najchętniej przemawia za
    pomocą śmierci!

    Ja miałbym sypiać z qrwami, aby upodlenie było najwyższe, zaś duchowni
    i duchowe dzieci miały rwać co się dało z ,,chłopskich'' dziewiczek!!!
    Łazewski czy Konkol mieli sypiać z ,,chłopkami'', ja zaś z przemłóconymi przez innych
    ,,skarbami''.

    -=-

    Prosiłem Boga o spalenie żywcem ludzi zmuszających mnie do tego, czego
    robić nie muszę i czego nie chcę robić. Bóg wysłuchał i po 2 tygodniach
    nastąpił ów wypadek. Bogu niech będą dzięki!!!!

    -=-

    Reszta niech cieszy się -- tysiące ludzi mogłyby spłonąć dzięki źle zbudowanym
    (przeze mnie) liniom energetycznym. :) A wśród nich mogłyby się znaleźć rodziny
    popalonych pod Jeżewem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'