  • 1. Data: 2011-06-14 20:56:48
    Temat: Odstapienie od umowy k-s
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Kilka dni temu kupilem escorta '96.

    Sprzedajacy twierdzil, ze od zagazowania auto jest mulkiem - co
    faktycznie bylo prawda - mulilo strasznie.

    Dzisiaj pojechalem z nim do mechanika, by wyprostowac sprawy, o ktorych
    bylo wiadomo (rozrzad, klocki, tarcze, przewody w/n, uszczelka pod
    zaworami - i calosc eksploatacyjna).

    Na miejscu okazalo sie, ze mulenie auta, to nie problemy z przewodami i
    swiecami, a padniete sprzeglo.

    Mechanik twierdzi, ze jest to wystarczajaca podstawa do odstapienia od
    umowy (wada ukryta).

    Jak to wyglada w praktyce?

    Dodam, ze juz troche wlozylem w to auto (nabijanie klimy, rejestracja).

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-06-14 20:57:50
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Mechanik twierdzi, ze jest to wystarczajaca podstawa do odstapienia od
    > umowy (wada ukryta).

    nie rub tego

    jk

  • 3. Data: 2011-06-14 21:09:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 20:57:50 +0200 osobnik zwany ania wystukał:

    > nie rub tego

    kolina, qb sopie suofnik

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-06-14 21:10:33
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    bądz co bądz to w umowie sprzedazy pewnie zawarta jest sławetna formułka, że
    zaznajomiłeś się ze stanem technicznym...
    W takim wypadku Twoja szansa dochodzenia roszczeń słabnie.
    Poza tym - zawarłeś umowę z komisem/przedsiębiorcą? bo raczej odstapienie
    mozliwe jest w przypadku zawarcia umowy z profesjonalistą

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:it8atg$qqf$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2011-06-14 21:11:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-14 20:56, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Mechanik twierdzi, ze jest to wystarczajaca podstawa do odstapienia od
    > umowy (wada ukryta).

    Sprzęgło to też element eksploatacyjny - taki sam jak klocki, tarcze,
    wycieraczki itp. itd.

    Niestety - kupiłeś używane auto i ono było używane. Elementy
    eksploatacyjne się zużywały. Nastaw się na wysyp takich rzeczy, bo jak
    samochód był przewidziany do sprzedaży od dłuższego czasu, do od
    dłuższego czasu pewnie nic w nim nie było robione.

    Kolejna sprawa że ja to bym się cieszył - wymienisz sprzęgło i masz
    problem z głowy.
    Natomiast "mulenie z powodu gazu" brzmi dużo gorzej pod względem
    wyprostowania tego.

  • 6. Data: 2011-06-14 21:57:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Sprzęgło to też element eksploatacyjny - taki sam jak klocki, tarcze,
    > wycieraczki itp. itd.

    do niektorych takie rzeczy nie docieraja:) wierza naiwnie ze samochod to
    maszyna do ktorej wlewa sie jedynie paliwo i podobno czasami zmienia olej.
    a jak zmieniam w swoim klocki, tarcze, kable zaplonowe, swiece olej:) to ci
    ktorzy widza mnie pod samochodem twierdza ze mam psujace sie auto:)

> [...]
    > samochód był przewidziany do sprzedaży od dłuższego czasu, do od dłuższego
    > czasu pewnie nic w nim nie było robione.

    czyli jak w kazdym praktycznie:)

    > Kolejna sprawa że ja to bym się cieszył - wymienisz sprzęgło i masz
    > problem z głowy.
    > Natomiast "mulenie z powodu gazu" brzmi dużo gorzej pod względem
    > wyprostowania tego.

    jakos nie wyobrazam sobie czemu samochod moze sie mulic przez sprzeglo

  • 7. Data: 2011-06-14 22:02:00
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-14 21:57, Michał Gut pisze:
    > jakos nie wyobrazam sobie czemu samochod moze sie mulic przez sprzeglo

    Obroty ida w gore, a predkosc nieznacznie wzrasta.

  • 8. Data: 2011-06-14 22:21:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-14 22:02, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Obroty ida w gore, a predkosc nieznacznie wzrasta.

    A robiles jazde probna przed zakupem?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-06-14 22:25:15
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński"

    > Obroty ida w gore, a predkosc nieznacznie wzrasta.

    Również inaczej odbieram znaczenie słowa "muli" to dla mnie sytuacja w
    której silnikowi ewidentnie brakuje mocy. Wymień to sprzęgło (naprawa
    nie powinna być jakoś szczególnie droga) i ciesz się nowym nabytkiem

  • 10. Data: 2011-06-14 22:46:28
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Również inaczej odbieram znaczenie słowa "muli" to dla mnie sytuacja w
    > której silnikowi ewidentnie brakuje mocy. Wymień to sprzęgło (naprawa nie
    > powinna być jakoś szczególnie droga) i ciesz się nowym nabytkiem

    o to to
    no. nie muli a slizga sie:)

    nowe sprzeglo i gitara:)