  • 21. Data: 2013-04-09 22:49:41
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kk1hc6$g37$...@n...news.atman.pl...
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup

    > Jakby miała własną osobowość prawną to byłaby to prawda. A tak to "na co
    > się umówili" podlega pod prawo pracy, PIP i parę innych instytucji.

    Musisz chyba doczytać co oznacza umowa zlecenia.....

  • 22. Data: 2013-04-10 09:39:57
    Temat: Re: Odpowiedzialno?c finansowa pracownika za szkod? parkingow?.....
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a Ty co? wróżka?
    > To odpowiedz mądralo co rzeczona kierowczyni podpisała w swojej firmie
    > przed odbiorem samochodu.

    mogła podpisać coś co jest niezgodne z prawem i nie ma mocy
    jestem pewny że nad Twoimi podpisami w weileu miejscach też by się kilka
    takich zapisów znalazło :)
    pzdr
    GL

  • 23. Data: 2013-04-10 09:42:08
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Ja bym jeszcze uściślił czy wykonywała zlecenia czy pracowała na umowę
    > zlecenie w firmie, pod nadzorem i w wyznaczonych godzinach - bo jesli tak
    > to przy okazji trzasniecia drzwiami ma jeszcze prawo napluć w twarz
    > szefowi - drugi raz po wygraniu sprawy o ustanowienie stosunku pracy.

    nie lepiej zaproponować szefowi "ugodę"?
    po co od razu ta złość, nienawiść i jad??
    pzdr
    GL

  • 24. Data: 2013-04-10 09:43:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Kwi, 18:58, "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Jakby miała własną osobowość prawną to byłaby to prawda. A tak to "na co się
    > umówili" podlega pod prawo pracy, PIP i parę innych instytucji.

    Nawet gdyby miala umowe o prace, to i tak moze odpowiadac finansowo za
    szkody do 3 x swoich zarobkow (za szkody nieumyslne, bo za umyslne
    100% szkody)

    WS

  • 25. Data: 2013-04-10 10:14:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Apr 2013 09:39:57 +0200 osobnik zwany glang napisał:

    > mogła podpisać coś co jest niezgodne z prawem i nie ma mocy jestem pewny
    > że nad Twoimi podpisami w weileu miejscach też by się kilka takich
> [...]

    i właśnie dlatego bez przeczytania tego co tam jest nikt na pytanie nie
    odpowie. A co do moich podpisów to przynajmniej wiem gdzie takie rzeczy są
    i w odpowiednim momencie się tego uzyje :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-04-10 10:24:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

    > Nawet gdyby miala umowe o prace, to i tak moze odpowiadac finansowo za
    > szkody do 3 x swoich zarobkow (za szkody nieumyslne, bo za umyslne
    > 100% szkody)

    W przypadku samochodu brak AC na samochód jest rażącym zaniedbaniem ze
    strony pracodawcy. Sąd Pracy w takich przypadkach nie raz już stwierdził,
    że pracodawca sam jest sobie winien, bo powinien przewidzieć że wypadki się
    zdarzają.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2013-04-10 10:59:43
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > przewidzieć że wypadki się zdarzają.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Mądrale z p.s.prawo określają to jako zdarzenia losowe!

    K.

  • 28. Data: 2013-04-10 13:53:53
    Od: PJ <p...@g...com>

[...]

    tu bym polemizowal ... znajoma jechala sluzbowym autem, kiepskie
    warunki drogowe, spieszyla sie i bach do rowu, dachowanie, karetka,
    wynik zlamana noga i auto do kasacji, okazalo sie ze ktos w firmie
    zapomnial przedluzyc AC wiec pociagneli ja do sadu, orzeczono
    wspolwine (na miejscu przyjela mandat za niedostosowanie ...) i
    splacala w ratach z wyplaty

    P.

  • 29. Data: 2013-04-10 14:22:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
    2g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
    > zapomnial przedluzyc AC wiec pociagneli ja do sadu, orzeczono
    > wspolwine (na miejscu przyjela mandat za niedostosowanie ...) i

    Sąd Pracy tak orzekł?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2013-04-10 14:31:14
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 14:22, Ergie pisze:
    > Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
    2g2000vbb.googlegroups.com...

    > Sąd Pracy tak orzekł?

    Zgodnie z prawem jak najbardziej mógł tak orzec.