  • 11. Data: 2013-04-09 15:23:17
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Jarek S." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jest taki przypadek:
    > Córka będąca zatrudniona na umowę-zlecenie poruszając się samochodem
    > służbowym uszkodziła w nim zderzak. Firma za zamiar obciążyć ją kwotą
    > 250,00
    > potrącając z wynagrodzenia..... czy takie postępowanie jest prawidłowe?

    Nie jest prawidłowe, ale jest dość powszechne w małych firmach.
    Decyzja jest prosta: Płaci i ma nadal pracę albo nie płaci i szuka nowej
    pracy.

    Ps. Osobiście po takiej akcji zmieniłbym czym prędzej pracodawcę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2013-04-09 15:23:36
    Temat: Re: Odpowiedzialno?c finansowa pracownika za szkod? parkingow?.....
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-04-09 15:12, masti pisze:

    > nie ma to jak Twoje bardzo merytoryczne wypowiedzi. EOT.

    To powiedz tępaku, co mam podpisać, jak służbowy wóz jest u mnie w domu?
    rano go odbieram i podpisuję się żonie na lodówce?
    Jest ubezpieczony i g.... mnie obchodzi co się z nim stanie.
    Mogą go nawet zabrać złomiarze, a szef firmy jak chce mi pojechać po
    premii to i tak znajdzie pretekst.Dostajesz samochód, tak jak mechanik
    dostaje klucze, jeżeli narzędzie się zepsuje zostanie wymienione.
    Co mam podpisać, że przed wsiadaniem będę się mył i czesał, lub modlił?

  • 13. Data: 2013-04-09 16:29:52
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
> [...]
    a.pl...

    > Ps. Osobiście po takiej akcji zmieniłbym czym prędzej pracodawcę.

    Ja bym jeszcze uściślił czy wykonywała zlecenia czy pracowała na umowę
    zlecenie w firmie, pod nadzorem i w wyznaczonych godzinach - bo jesli tak to
    przy okazji trzasniecia drzwiami ma jeszcze prawo napluć w twarz szefowi -
    drugi raz po wygraniu sprawy o ustanowienie stosunku pracy.

    hk

  • 15. Data: 2013-04-09 16:36:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jak przeczytałeś, to odpowiedz, a nie zużywaj niepotrzebnie tlenu.
    > po kiego takie durne odpowiedzi.

    masti miał przeczytać regulamin który podpisywała córka Jarka S.?
    Wszystko z Toba ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 14. Data: 2013-04-09 16:36:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > pracy.
    >
    > Ps. Osobiście po takiej akcji zmieniłbym czym prędzej pracodawcę.

    Skąd wiesz, że nie jest prawidłowe?
    Przeciez wszystko zależy od tego, na to cię umówili, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 16. Data: 2013-04-09 18:49:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >klucze, jeżeli narzędzie się zepsuje zostanie wymienione.
    >Co mam podpisać, że przed wsiadaniem będę się mył i czesał, lub modlił?

    Ze przestaniesz chowac tabletki do doniczki.

  • 17. Data: 2013-04-09 18:49:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:09042013.10978146@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail x...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > masti miał przeczytać regulamin który podpisywała córka Jarka S.?
    > Wszystko z Toba ok?

    Przeciez widac.

  • 18. Data: 2013-04-09 18:58:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Skąd wiesz, że nie jest prawidłowe?
    > Przeciez wszystko zależy od tego, na to cię umówili, prawda?

    Jakby miała własną osobowość prawną to byłaby to prawda. A tak to "na co się
    umówili" podlega pod prawo pracy, PIP i parę innych instytucji.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2013-04-09 19:06:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 18:58, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup

    > Jakby miała własną osobowość prawną to byłaby to prawda. A tak to "na co
    > się umówili" podlega pod prawo pracy, PIP i parę innych instytucji.

    No i podlega, a pracownik odpowiada materialnie za powierzony sprzęt.
    No chyba, że się inaczej umówili...

  • 20. Data: 2013-04-09 19:07:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 18:49, Ghost pisze: