  • 1. Data: 2013-04-09 14:10:20
    Temat: Re: żarówki LED - ku przestrodze
    Od: c...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2008 13:23:34 UTC użytkownik glizda napisał:
    > Użytkownik "jarry" napisał

    > Wybacz, ale pieprzysz jak potłuczony. To niby producent samochodu miał
    > przewidzieć, że domorosły tjuninkowiec powsadza sobie chińskie LED-y zamiast
    > żarówek określonego typu i określonej mocy jak instrukcja i zdrowy rozsądek
    > nakazują?

    ---sam "pieprzysz jak potluczony"poza tym brak Ci podstawowej nawet kultury.O tej z
    tvn i zydowskiej gazety dla Polakow nie pisze.Producent sie chyba orientuje ze juz od
    kilku lat stosowane sa DIODY LED wiec mogl tak skonstruowac swoj drogi przedmiot
    jamim jest auto zeby sie to dalo wymienic na BARDZIEJ E K O L O G I C Z N E i
    TRWALSZE.Thats it!