  • Data: 2014-05-03 12:09:56
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-01 20:47, Pszemol wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > I jeszcze jedno pytanie... Czy nie ma gdzieś w regulaminie Aero2 zapisu, że
    > graficzna przeglądarka jest *wymagana* w minimalnym zestawie wymagań?
    > Bo jeśli napisali w regulaminie że i w darmowym i komercyjnym jest takie
    > wymaganie to są kryci i nie jest ważne czy komercyjny tego FAKTYCZNIE
    > wymaga czy nie - nie mając graficznej przeglądarki nie spełniałbyś
    > regulaminu.

    ja nie znalazlem w regulaminie BDI wyraznie takiego sformuowania.
    W komercyjnym necie nigdzie tez takiego zapisu nie znajdziesz - bo to
    byloby jakies nieporozumienie - podlaczas i ma byc net, czyli wszystkie
    uslugi w tle maja ruszyc z miejsca, bez wpisywania jakiegos durnego kodu.

    W modemie (podlaczanym do portu USB), ktory traktuje jako awaryjny tryb
    (jak np. moj domowy provider ma chwilowa awarie, konserwacje - co sie
    niezmiernie rzadko zdarza, ale zdarza lub jest chwilowy brak pradu w
    domu) moge to przezyc, ze musze wpisac capcha i zresetowac lacze.
    Traktuje to jako awaryjny dostep, wiec moge przezyc - ale w urzadzeniach
    majacych laczyc sie automatycznie, tego nie da tak zainicjowac.