  • Data: 2014-04-28 18:29:05
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL wystukał, co następuje:

    > zacytuje klasyka: "jestem za a nawet przeciw"
    >
    > Niech powroca do metody sprzed 1.04.2014 - czyli bez tego capcha, ktory:
    >
    > 1. wymaga przegladarki graficznej z obsluga Java
    >
    > 2. jest nieczytelny i szlag mnie trafia, jak za trzecim razem otrzymuje
    > komunikat o niewlasciwym kodzie - nie powiem nic o tym jak na komorce
    > syna wpisywalem tego 'kapcia' - trzeba miec zdrowe oko :-D
    >
    > 3. sa urzadzenia, na ktorych nie ma przegladarki graficznej a JAVA do
    > niczego nie jest mi potrzebna (patrz p.1) - i co w takim wypadku?
    > Te urzadzenia sa juz skazane na platna usluge i jedynie na taka, ktora
> [...]

    jeżu i borze drogi! nie java tylko javascript!

    po wtóre, nie wnikałem, ale czy to nie miał być 'internet socjalny' służący
    'przeciwdziałaniu wykluczeniu'? tak na chłopski rozum jakoś nie widze
    potrzeby używania takowego internetu w urządzeniach nie posiadających
    możliwości otworzenia strony www ;-) no ale, mnie to w sumie wsio rawno i
    jak mówiłem - całość oburzenia mnie mocno bawi :D