  • Data: 2014-04-28 10:30:09
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-28 00:24, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "W" X...@a...home

    > I ja uważam, że nie warto głowy zawracać tymi kapciami.
    > Niech Solorz wpłaci do budżetu państwa 2 miliardy plnów
    > i niech zamyka swój BDI. A rząd RP te pieniądze niech
    > przekaże innym operatorom -- lub rodzicom
    > niepełnosprawnych ludzi...

    zacytuje klasyka: "jestem za a nawet przeciw"

    Niech powroca do metody sprzed 1.04.2014 - czyli bez tego capcha, ktory:

    1. wymaga przegladarki graficznej z obsluga Java

    2. jest nieczytelny i szlag mnie trafia, jak za trzecim razem otrzymuje
    komunikat o niewlasciwym kodzie - nie powiem nic o tym jak na komorce
    syna wpisywalem tego 'kapcia' - trzeba miec zdrowe oko :-D

    3. sa urzadzenia, na ktorych nie ma przegladarki graficznej a JAVA do
    niczego nie jest mi potrzebna (patrz p.1) - i co w takim wypadku?
    Te urzadzenia sa juz skazane na platna usluge i jedynie na taka, ktora
    nie stawia dodatkowych barier.