  • 21. Data: 2009-02-10 13:49:24
    Temat: Re: Odpalanie motocykla "szybkim startem"
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Bishop" <a...@o...pl> wrote:

    >Normalnie nie wim po kiego ja te szkolu konczyl...trza bylo do roboty lesc
    >to bym sie naumial a nie tak zmarnowalem 5 latow zeby nic nie umiec...

    Atau. Po prostu, mimo ze na pozor powinno byc inaczej, wiedza
    teoretyczna (by nie rzec teoretyzujaca;) a wiedza praktyczna to dwie
    odrebne dziedziny nauki:)
    Wszelako w miare nabywania tej drugiej - ta pierwsza ustepuje
    bezbolesnie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 22. Data: 2009-02-10 13:51:08
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-10 10:30, Użytkownik Bishop napisał:

    > ...no patcz Pan, cale zycie sie tsza uczyc...normalnie nie sadzilem ze
    > 750ccm w jednym garze da sie z pycha wzionc...czyli dupa jestem...bo kiedys

    A sam wpadłeś żeby takie coś kupić czy ktoś ci doradził ?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-02-10 21:10:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Bo silnik jest zaprojektowany do obciążeń które wynikają z normalnego
    > spalania mieszanki powietrzno-paliwowej a nie wynalazku który zmienia
    > skład tej mieszanki i jej zachowanie w komorze spalania.

    Silniki te nie sa rowniez przystosowane do spalania zbyt bogatej
    mieszanki a jednak ssanie sie stosuje.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 24. Data: 2009-02-11 12:59:44
    Od: rav143 <czadi4@_NOSPAM_wp.pl>

> [...]
    > Normalnie nie wim po kiego ja te szkolu konczyl...trza bylo do roboty lesc
    > to bym sie naumial a nie tak zmarnowalem 5 latow zeby nic nie umiec...

    No panocku jom z kulegom łodpalil dr 650 na pycha i na dodatek kierowca na
    niej siedzial bo jest takie mogiczne urzadzeni jok łodpreznik, ale nipowim
    bo cizko bylo łodpolić aly do rode dwu szczuplych chlopoków ;P