  • 1. Data: 2009-02-07 17:21:05
    Temat: Extreme Sports teraz...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Dawn to dusk - 12 godzinne zawody enduro w Anglii. Jak na sordek zimy to
    super sprawa do obejrzenia:) Bedzie do 19:00
    --
    Qlfon, Kraków

  • 2. Data: 2009-02-07 17:54:40
    Temat: Re: Extreme Sports teraz...
    Od: fv <f...@c...com>

    Qlfon pisze:
    > Dawn to dusk - 12 godzinne zawody enduro w Anglii. Jak na sordek zimy to
    > super sprawa do obejrzenia:) Bedzie do 19:00

    Środek zimy? Ja przepraszam, ale dzisiaj to (przynajmniej w okolicach
    Warszawy) przy wyprzedzaniu musiałem dwa razy spojrzeć w lusterko czy
    jakaś grupa ścigaczy nie leci czasem szybciej niż ja.

    Miejscami w kanionach robiły się motocyklowe korki. Sezon panie pełnom
    gembom.

    PS: Klasyczne pozdrowienia lecących prawie na kolanie motocyklistów z
    przeciwnych stron zakrętu - bezcenne.
    --
    fv
    http://bikepics.com/members/fastviper/

  • 3. Data: 2009-02-07 18:06:56
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    fv pisze:

    > Środek zimy? Ja przepraszam, ale dzisiaj to (przynajmniej w okolicach
    > Warszawy) przy wyprzedzaniu musiałem dwa razy spojrzeć w lusterko czy
    > jakaś grupa ścigaczy nie leci czasem szybciej niż ja.
    W Krakowie tez 10 na plusie, kilka moto widzialem ale kalendarzowo to
    ciagle zima:(

    --
    Qlfon, Kraków

  • 4. Data: 2009-02-07 20:08:24
    Od: sajgon <s...@a...net>

    fv pisze:
    > Środek zimy? Ja przepraszam, ale dzisiaj to (przynajmniej w okolicach
    > Warszawy) przy wyprzedzaniu musiałem dwa razy spojrzeć w lusterko czy
    > jakaś grupa ścigaczy nie leci czasem szybciej niż ja.

    Jak dla mnie, to moglby byc taki podzial: zima jest w gorach sniezna, a
    na nizinach jest tak jak dzisiaj :) tak cos mie sie zdaje, ze dzis
    kazdy, kto tylko mogl, to sie wietrzył.

    pzdr,
    saj

  • 5. Data: 2009-02-08 08:22:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Miejscami w kanionach robily sie motocyklowe korki. Sezon panie
    > pelnom gembom.

    W WRC tyz bylo jezdzone (wysyp moto na drogach - wszyscy korzystaja z
    przeblyskow slonca) - ale sliskosc drog przeolbrzmia. Nie widzialem
    nikogo (w sensie moto) jadacego zdecydowanie szybciej anizeli auta -
    maz na drogach skutecznie to uniemozliwiala.

    Sebastian S.

  • 6. Data: 2009-02-08 08:37:52
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Seba pisze:

> [...]
    > nikogo (w sensie moto) jadacego zdecydowanie szybciej anizeli auta -
    > maz na drogach skutecznie to uniemozliwiala.

    U mnie tez slisko bylo co nie przeszkadzalo niektorym palowac na gumie...
    Ale widocznie zew byl silniejszy od rozumu:)

    --
    Qlfon, Kraków