  • 1. Data: 2009-02-07 10:04:38
    Temat: Kombinezo przeciwdeszczowy
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich mgliście(na Pomorzu mgła)Proszę o poradę.Mam portki i
    kurtałkę Roleffa Lisboa.Wszystko rozmiar L(180cm,78kg)Muszę kupić condoma
    przeciwdeszczowego aby wchodził na te ciuchy.Może ktoś wie w jakim
    rozmiarze?Dzięki z info z góry.Doktorek65

  • 2. Data: 2009-02-07 15:15:35
    Temat: Re: Kombinezo przeciwdeszczowy
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    doktorek65 napisał:
    > Może ktoś wie w jakim rozmiarze?

    Zapewne sprzedawca w sklepie. Po przymiarce bedziesz wiedział na pewno.

    Dzięki z info z góry.Doktorek65

    Drobiazg, cieszę się że mogłem pomóc.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2009-02-07 15:39:14
    Od: "Tomek Sv650s" <s...@o...pl>

    Jesli masz kurtke i spodnie roleffa lisboa to mozesz smialo odpuscic sobie
    condoma.to sa tekstylia i jesli nei wypniesz podpinki to mozesz smialo latac
    w taka mgle i nic ci nei bedzie.ja jezdzilem z scianie wody w cycle
    spiritach i nawet nie puscily kropelki:)

    jesli sie jednak uparłes to rozmiar na ciebie to duze L ze wskazaniem nawet
    na XL dla lepszej swobody ruchow.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-08 01:38:41
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Tomek Sv650snapisal

> [...]
    > spiritach i nawet nie puscily kropelki:)

    > jesli sie jednak uparłes to rozmiar na ciebie to duze L ze wskazaniem nawet

    Dzięki za info.Spróbuję zamówić L.Wiem,że condomy mają już naddatek
    rozzmiaru na ciuchy pod spodem.Doktorek65

  • 5. Data: 2009-02-08 19:39:21
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Użytkownik "doktorek65" <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam wszystkich mgliście(na Pomorzu mgła)Proszę o poradę.Mam portki i
    > kurtałkę Roleffa Lisboa.Wszystko rozmiar L(180cm,78kg)Muszę kupić condoma

    mam dokładnie ten sam strój co ty i w takim rozmiarze, nawet waga identyko.
    Z początkiem zimy postanowiłem odprowadzic mój moto z WAWY do rodziców na
    wieś- 130 km jazdy w jedną stronę. Nieszczesliwie stało sie tak że
    temperatura podczas jazdy w nocy była od -2 do 2 i lało deszczem i padało
    śniegiem niemiłosiernie. Załozyłem podpinki do sttroju, szalik, rekawice,
    grube skarpety, buty skórzane. Jechalem i juz prawie ryczałem przez 3
    godziny. Przemokły rekawice i buty. Spodnie i kurtka nie przemokły a już na
    starcie oblany byłem doszczetnie wodą. Także strój szybko chyba nie przemaka
    i dobrze sechł...

    pozdrawiam
    Pink

  • 6. Data: 2009-02-09 18:08:07
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Pinknapisal

> [...]

    > starcie oblany byłem doszczetnie wodą. Także strój szybko chyba nie przemaka

    Doktorek65.Zryczałem sie nad Twoim losem,nie mogę dojść do siebie...Ale
    cieszę sie że kurtałka i portki są OK.Ja chcę kupić rękawice Probikera
    Arctic 2-podobno super i w testach wypadają OK zaraz po BMW Pro Winter 2,a
    jeżdżę w butach po kuzynie wojaku,czyli desantówkach i jestem
    zadowolony.Uważaj na zdrowie.Najlepszego