  • 1. Data: 2009-02-07 20:29:58
    Temat: Odpalanie motocykla "szybkim startem"
    Od: " mixokret" <m...@g...pl>

    Czy można odpalać motocykl tzw. "szybkim startem" - aerozolem na bazie eteru.
    Podobno psika się do wlotu powietrza przy filtrze powietrza i gotowe.
    Działa?

  • 2. Data: 2009-02-07 21:11:07
    Temat: Re: Odpalanie motocykla "szybkim startem"
    Od: Marek <g...@w...pl>

    mixokret pisze:
    > Czy można odpalać motocykl tzw. "szybkim startem" - aerozolem na bazie eteru.
    > Podobno psika się do wlotu powietrza przy filtrze powietrza i gotowe.
    > Działa?

    Nie wiem po co chcesz to zrobić, ale zdecydowanie działa

  • 3. Data: 2009-02-07 22:23:48
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik " mixokret" <m...@g...pl> napisał

    > Czy można odpalać motocykl tzw. "szybkim startem" - aerozolem na bazie eteru.
    > Podobno psika się do wlotu powietrza przy filtrze powietrza i gotowe.

    Samostart to sie nazywa. Dziala - ale uzywac tego mozna raczej awaryjnie.
    Nie jest to najzdrowsze dla silnika. Trzeba znalezc przyczyne dlaczego
    nie odpala.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-02-08 08:10:05
    Od: "Bishop" <a...@o...pl>

    Witka

    **********************************
    Tak, mozna, dzial..............

    > Samostart to sie nazywa. Dziala - ale uzywac tego mozna raczej awaryjnie.
    > Nie jest to najzdrowsze dla silnika. Trzeba znalezc przyczyne dlaczego
    > nie odpala.

    ***********************************
    Zgadza, sie, Samostart lub inne podobnie dzialajace specyfiki np. zmywacz do
    do tarcz hamulcowych....

    A teorii o zlym wplywie na silnik to jakos nie jestem w stanie sobie
    wytlumaczyc.....no normalnie nie rozumiem...tylko glupim mechanikiem jestem
    a ze czlowiek cale zycie sie uczy to badz uprzejmy i mnie oswiec czemu to
    jest niezdrowe dla silnika?????

    Pozdro
    Bishop
    Dr BIG Red
    Wawa-Wola

  • 5. Data: 2009-02-08 09:58:35
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bishop pisze:
    > Zgadza, sie, Samostart lub inne podobnie dzialajace specyfiki np. zmywacz do
    > do tarcz hamulcowych....

    Zmywacz do hamulcow sika strumieniem. Lepszy jesy spray dajacy mgielke.
    Na przyklad Plak do desek samochodowych :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-02-08 10:07:50
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-08 09:10, Użytkownik Bishop napisał:

> [...]
    > a ze czlowiek cale zycie sie uczy to badz uprzejmy i mnie oswiec czemu to

    Bo silnik jest zaprojektowany do obciążeń które wynikają z normalnego
    spalania mieszanki powietrzno-paliwowej a nie wynalazku który zmienia
    skład tej mieszanki i jej zachowanie w komorze spalania.

    Jeśli ktoś ma sprzęt jednocylindrowy to zdecydowanie odradzam
    takie wynalazki. Zdrowsze będzie palenie na pych.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-02-08 11:55:34
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Sun, 08 Feb 2009 10:58:35 +0100, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Zmywacz do hamulcow sika strumieniem. Lepszy jesy spray dajacy mgielke.
    > Na przyklad Plak do desek samochodowych :)

    Niezły też jest dezodorant w sprayu od ruskich :-)

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciÄ...gle rozbita)

  • 8. Data: 2009-02-08 13:24:01
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    -Demonos- pisze:

    > Niezły też jest dezodorant w sprayu od ruskich :-)

    tak jest w dobrych czasach do polonka uzywalem zawsze najtanszego
    dezodorantu, wychozilo duzo taniej niz samostart :-)

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.

  • 9. Data: 2009-02-08 14:14:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    K.M.C. pisze:
    > tak jest w dobrych czasach do polonka uzywalem zawsze najtanszego
    > dezodorantu, wychozilo duzo taniej niz samostart :-)

    Probowales w kulce albo sztyfcie ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!