  • 41. Data: 2010-08-27 17:20:45
    Temat: Re: [press] projekt ustawy o wrakach
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > A gdzie to potem skupuja ?

    No wiesz co... use google, Luke! ;-)

    http://cennik.katalizatory.com/

    Niektóre ceny są szokujące ;-)

    Z chryslera (ciekawe czy z każdego) - 1000 pln za kata ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 42. Data: 2010-08-27 17:28:39
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Massai wrote:

    > No wiesz co... use google, Luke! ;-)
    >
    > http://cennik.katalizatory.com/
    >
    > Niektóre ceny są szokujące ;-)
    >
    > Z chryslera (ciekawe czy z każdego) - 1000 pln za kata ;-)

    Ps. Ale cóż, uncja platyny to jakby nie patrzeć 1500 baksów. A jest
    jeszcze pallad i rod.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 43. Data: 2010-08-27 18:22:57
    Temat: Odp: [press] projekt ustawy o wrakach
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    com...

    > ~0.2%. 101 wypadkow, 147 rannych. I 8 smiertelnych w 2009r.
    >
    > Przy czym w wypadkach 40% to braki w oswietleniu, 20% w ogumieniu,
    > po 15 to usterki w ukladzie kierowniczym i hamulcowym.
    >
    > Oczywiscie jak znam zycie to jest kwestia dosc uznaniowa czy zawinily
    > lyse opony w deszczu, czy niedostosowanie predkosci :-)

    ja rozumiem ze na ukladzie kierowniczym nie kazdy musi sie znac, ale
    podstawy takie jak luzy, sciaganie, swiatla czy gumy to TYLKO wina
    kierowcy, to mozna w 2 minuty golym okiem stwierdzic, a jezeli ktos
    sie decyduje na jazde to nie ma ze "zawinily lyse opony w deszczu"
    jak ktos chce slicki to czas sie przeniesc na tor wyscigowy

  • 44. Data: 2010-08-27 18:34:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 27 Aug 2010 12:49:28 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > I tak oto pan ekspierd z powyższego lobby skreślił z dróg wszystkie
    > pojazdy zabytkowe wymagające fachowej renowacji.

    Doskonale o tym wiedzą. Leśne ludki z FORS-u podchodzą do
    miłośników oldtimerów jak do złomiarzy. Kilka spotkań w gronie
    ministerstwo-FORS-Classic Auto można określić w jednym zdaniu,
    kierowanym do przedstawicieli ruchu wetereańskiego: ,,ale po co
    wam ten złom''. I dam sobie rękę uciąć, że panowie recyklingowcy
    będą zgarniać co lepsze kawałki na mocy ustawy, a potem jeszcze
    sprzedawać je w całości lub kawałkach za dobrą kasę.

    r.
    _____________

  • 45. Data: 2010-08-27 18:44:04
    Temat: Re: Odp: [press] projekt ustawy o wrakach
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 17:22:57 +0100, m4rkiz wrote:

    >ja rozumiem ze na ukladzie kierowniczym nie kazdy musi sie znac, ale
    >podstawy takie jak luzy, sciaganie, swiatla czy gumy to TYLKO wina

    Tylko ze z mojego doswiadczenia wynika ze luzy w ukladzie kierowniczym
    malo wplywaja na prowadzenie pojazdu.
    Zreszta sa badania techniczne gdzie takie rzeczy zasadniczo
    sprawdzaja.

    >kierowcy, to mozna w 2 minuty golym okiem stwierdzic, a jezeli ktos
    >sie decyduje na jazde to nie ma ze "zawinily lyse opony w deszczu"
    >jak ktos chce slicki to czas sie przeniesc na tor wyscigowy

    Ale ja tylko w kwestii pozniejszej kwalifikacji - bedzie sie nazywala
    "usterki w ogumieniu" czy "niedostosowanie predkosci" ? :-)
    Zreszta to tez sprawdzaja na badaniach.

    J.

  • 46. Data: 2010-08-27 19:21:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Świstka że zezłomowany.
    > Oddajesz na złom wrak, wymontowujesz co ci potrzebne, dostajesz papier

    I płacisz 2000 za recycling.
    Idziesz na to?
    Czy wolisz zapłacić grosze i dać cały złom?

  • 47. Data: 2010-08-27 19:37:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 19:21:35 +0200, Cavallino wrote:

    >I płacisz 2000 za recycling.
    >Idziesz na to?
    >Czy wolisz zapłacić grosze i dać cały złom?

    A dlaczego masz placic 2000 zl za recykling, jesli to z pol tony
    cennego zlomu ?

    J.

  • 48. Data: 2010-08-27 19:51:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A dlaczego masz placic 2000 zl za recykling,

    A dlaczego wszędzie się płaci?
    Nawet jak sam kanapę do punktu zawieziesz, to i tak za darmo jej nie oddasz.

    Jak mówisz że recycling to taki dobry interes, to załóż sobie punkt i
    sprawdź.

  • 49. Data: 2010-08-27 20:01:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-27 19:37, J.F. pisze:

    > A dlaczego masz placic 2000 zl za recykling, jesli to z pol tony
    > cennego zlomu ?

    Recycling i ekologia to doskonały interes, by doić nieświadomych.
    Interes się robi na częściach wymontowanych ze złomowanych pojazdów
    oraz z samego złomu. Oczywisty, jest, że masz dopłacić te 2k PLN,
    ponieważ 'złomiarz' wtedy nie zarobi. Spróbuj pooddawać makulaturę,
    czy aluminiowe puszki po piwie - o butelkach nie wspomnę. Najlepiej
    dopłać, ponieważ 'nikomu' się to nie opłaca...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 50. Data: 2010-08-27 21:34:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A dlaczego wszędzie się płaci?
    > Nawet jak sam kanapę do punktu zawieziesz, to i tak za darmo jej nie
    > oddasz.

    Sprawdź po ile stoi stal, aluminium i inne surowce w pierwszym lepszym
    skupie.

    --
    ignorance is bliss