  • 51. Data: 2010-08-27 21:35:52
    Temat: Re: [press] projekt ustawy o wrakach
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 19:51:22 +0200, Cavallino wrote:

    >A dlaczego wszędzie się płaci?

    A placi sie ?

    >Nawet jak sam kanapę do punktu zawieziesz, to i tak za darmo jej nie oddasz.

    Znam za to punkt gdzie mozna wrzucic sprzet elektroniczny bez oplat.

    >Jak mówisz że recycling to taki dobry interes, to załóż sobie punkt i
    >sprawdź.

    "moje" zlomowisko placilo 100zl od sztuki pojazdu.
    I zadnych czesci nie sprzedawalo, no chyba ze na lewo.

    Cos mi sie wydaje ze oni z dotacji niezle zyja.

    J.

  • 52. Data: 2010-08-27 21:38:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ale resztę złomiarzy ulicznych ścigać bez litości.

    Po co? Ktoś tu cytował jak niewielki odsetek wypadków jest spowodowanych
    złym stanem technicznym samochodu.

    --
    ignorance is bliss

  • 53. Data: 2010-08-27 22:04:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-27 18:34, Robert Rędziak pisze:
    > wam ten złom''. I dam sobie rękę uciąć, że panowie recyklingowcy
    > będą zgarniać co lepsze kawałki na mocy ustawy, a potem jeszcze
    > sprzedawać je w całości lub kawałkach za dobrą kasę.
    Noooo - wtedy to interes będzie złoty. Zabiorą zabytkowego grata,
    sprzedadzą jakiemuś nieświadomemu frajerowi, znów zabiorą, znów
    sprzedadzą ... ;-)
    Maciek

  • 54. Data: 2010-08-27 22:38:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A placi sie ?

    A nie?
    W takich Niemczech to ile złomowanie auta kosztuje?

    > Znam za to punkt gdzie mozna wrzucic sprzet elektroniczny bez oplat.

    Ale samochód to nie sprzęt elektroniczny, ZTCW za recykling sprzętu płacą
    jego producenci.

    To swoją drogą.

  • 55. Data: 2010-08-27 22:39:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Po co? Ktoś tu cytował jak niewielki odsetek wypadków jest spowodowanych
    > złym stanem technicznym samochodu.

    Ja akurat odsetek wypadków mam w głębokim poważaniu.
    Chodzi o zaśmiecanie dróg.

  • 56. Data: 2010-08-27 22:57:17
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Skoro niby taki zlom porusza sie po naszych drogach, to powinni wsadzic
    do wiezien kilkuset diagnostow w calym kraju - przeciez ktos to
    dopuscil do ruchu na jakiejs podstawie...
    Zamiast tworzyc bezsensy lepiej zajetoby sie pilnowaniem i egzekwowaniem
    tego co jest teraz.

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 57. Data: 2010-08-27 23:25:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ja akurat odsetek wypadków mam w głębokim poważaniu. Chodzi o
    > zaśmiecanie dróg.

    Przecież sam je zaśmiecasz swoim koreańskim truchłem.

    --
    ignorance is bliss

  • 58. Data: 2010-08-27 23:30:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Przecież sam je zaśmiecasz swoim koreańskim truchłem.

    Goń się.

  • 59. Data: 2010-08-27 23:36:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Goń się.

    Aaa rozumiem, tylko gorsze niż Twoje zaśmiecają.

    --
    ignorance is bliss

  • 60. Data: 2010-08-27 23:40:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 23:30:54 +0200, Cavallino wrote:
    >Goń się.

    No co - przeciez nie mozemy pozwolic zeby jakies truchla z Korei,
    przestarzale o dwie generacje, zasmiecaly nasze drogi :-P

    J.