  • 251. Data: 2014-04-26 00:08:26
    Temat: Odp: Wesołych Świąt
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Naprawdę nie przyjmujesz do wiadomości że ludzie mogą się zwyczajnie
    mylić,
    > coś nie zrozumieć i gadać bzdury albo świadomie kłamać?
    >
    > To że ktoś Ci powiedział że widział, powiedział że ma, powiedział że
    zrobił
    > nie musi zawsze znaczyć, że faktycznie widział, że faktycznie ma czy że
    > faktycznie zrobił.
    Pszemek!
    Daj spokój.
    To jest wiara, a Twój post nosi właśnie numer 250!!!
    Ali Agca chciał zabić, bo ktoś nie wierzył, że nie ma Boga i koniecznie
    chciał "nauczyć rozumu" głupców.
    Odpuść trochę.
    Szczęść Ci Boże!
    Nawet jak nie wierzysz. Co Ci szkodzi?
    Płacą Ci za te posty?
    Jak tak to napisz ile i się podzielimy :-)
    S.

  • 252. Data: 2014-04-26 00:58:08
    Temat: Re: Odp: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    > Pszemek!
    > Daj spokój.
    > To jest wiara, a Twój post nosi właśnie numer 250!!!

    Jakie to ma dla Ciebie znaczenie że ma numer 250?
    Nikogo nie zmuszam do pisania ani czytania.
    Wiem że to jest wiara i właśnie o tej wierze cały czas mówimy.

    > Ali Agca chciał zabić, bo ktoś nie wierzył, że nie ma Boga
    > i koniecznie chciał "nauczyć rozumu" głupców.

    Rozmawiałeś z nim? Tak Ci powiedział? Czy usłyszałes o tym w TV?

    Napisałeś zresztą coś niewłaściwego: nikt nie wierzy w nieistnienie
    boga - wierzy się w jego istnienie. Jako umysł ścisły powinieneś
    rozumieć subtelne różnice między tymi sformuowaniami...

    > Odpuść trochę.
    > Szczęść Ci Boże!
    > Nawet jak nie wierzysz. Co Ci szkodzi?

    Co mi szkodzi? Ano szkodzi.... Magiczne myślenie i bezkrytyczna
    wiara we wszystko co się przeczyta to bardzo szkodliwe nawyki.

    Wiem, że bardzo Ci zalezy abym zamilkł, ale mój głos jest bardzo
    ważny i nie zakrzyczą mnie nawiedzeni i fanatycznie religianci jak
    Ty narzucający się wszędzie z jakimś wyimaginowanym bogiem :-)
    Trzeba odważnie mówić co się myśli i nie dać się zastraszyć ani
    zagłuszyć...

    > Płacą Ci za te posty?
    > Jak tak to napisz ile i się podzielimy :-)

    To wielka akcja charytatywna... Możesz się dorzucić jak chcesz... ;-)

  • 253. Data: 2014-04-26 08:40:11
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Pszemol,

    nie dyskutuj z głupcem bo ktoś mógłby nie rozróżnić kto jest kim.

    Ja już sobie odpuściłem bo szkoda czasu i energii na poszczególnych
    wiernych. Nie oznacza to, że siedzę i milczę. Jasno i głośno przedstawiam
    swój stosunek do wszelkich szamaństw ale nie dyskutuję zbyt długo z
    poszczególnymi wierzącymi w nie.
    Jest bowiem, pewnie też to zauważyłeś, obszar, po przekroczeniu którego
    wierni wszelkich religii, a katolickiej w szczególności, wyłączają rozum i
    zastępują ją wiarą. Jest to rezultat doskonałej indoktrynacji, którą kościół
    katolicki rozpoczyna w przedszkolu a chciałby już w żłobku.
    W rezultacie tej indoktrynacji wierni są w stanie uwierzyć w każdą głupotę
    podawaną im prze ich księży/szamanów.
    Np. w to, że Maria zaszła w ciążę bez bzykania (chyba, że to wersja dla
    Józka), że potem pojechał dorożką do nieba, że Jezus jednym, chlebem i rybą
    wykarmił tysiące ludzi itp. itd. Jak mawia policjant, to się w pale nie
    mieści. Pod warunkiem, że się myśli a nie wierzy w bzdury.

    Życzę ci spokojnego weekendu bez włączania telewizora, radia. I otwierania
    lodówki. Tak na wszelki wypadek, żeby ci jakiś święty z niej nie wypadł.

  • 254. Data: 2014-04-26 10:22:39
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    >Jak mawia policjant, ...
    > nie dyskutuj z głupcem bo ktoś mógłby nie rozróżnić kto jest kim.
    Uważaj Roman, bo Twoje słowa Cię zabijają :-)
    S.

  • 255. Data: 2014-04-26 10:29:08
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > To jest wiara, a Twój post nosi właśnie numer 250!!!
    > Ali Agca chciał zabić, bo ktoś nie wierzył, że nie ma Boga i koniecznie

    Jedna z najbardziej wiarygodnych hipotez mówi, że ta próba zabójstwa
    inspirowana i finansowan była przez władze ZSRR, ponieważ JPII był
    osobą, która miała ogromny wpływ na powstanie i umocnienie się opozycji,
    która w końcu doprowadziła do rozpadu całego bloku socjalistycznego. Ali
    Agca podjął się dokonania zamachu na zlecenie, za duże pieniądze.
    Tak więc ten zamach nie miał podłoża religijnego, lecz polityczne.
    Przestań więc rozpowszechniać nieprawdziwe informacje i zachowywać się
    jak typowy "moherowy beret", doszukując się w każdym działaniu i każdym
    problemie, działań masońsko-żydowsko-szatańsko-komunistycznego spisku
    przeciwko Kościołowi i Bogu.

    > Odpuść trochę.
    > Szczęść Ci Boże!
    > Nawet jak nie wierzysz. Co Ci szkodzi?
    > Płacą Ci za te posty?
    > Jak tak to napisz ile i się podzielimy :-)

    A Tobie płacą za nawracanie?
    Najgorsze jest to, że ludzie wierzący żądają szacunku do swoich wierzeń,
    jednocześnie nie szanując poglądów i przekonań innych.
    Kiedyś pomagałem niepełnosprawnej znajomej na wózku, dotrzeć i
    uczestniczyć na Jasnej Górze we mszy. Byli tam też moi znajomi, którzy
    byli zniesmaczeni i oburzeni tym, że nie uklęknąłem podczas Eucharystii
    i że nie odmawiałem modlitw. Kiedy powiedziałem, że nie jestem wierzący
    w sensie takim jak rozumie to Kościół to zaczęto mnie nawracać i
    pouczać. Nie wiem po jaką cholerę ci ludzie tak się zaczęli produkować i
    angażować, nie szanując moich przekonań, ani mojego wyboru.

  • 256. Data: 2014-04-26 11:06:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Apr 2014 17:58:08 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > boga - wierzy się w jego istnienie. Jako umysł ścisły powinieneś

    Bóg piszemy z dużej litery, prowokacyjne pisanie z małej litery
    świadczy o braku szacunku.

    > Wiem, że bardzo Ci zalezy abym zamilkł, ale mój głos jest bardzo
    > ważny i nie zakrzyczą mnie nawiedzeni i fanatycznie religianci jak

    Nie, nie jest tu ważny, nie jesteś pierwszy "oświecony" i ostatni, a
    głos tym bardziej mniej ważny szczególnie przez Twój kilkunastu letni
    staż w trollingu usenetowym.

    --
    Marek

  • 257. Data: 2014-04-26 11:22:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Apr 2014 11:06:57 +0200, Marek napisał(a):

    > Bóg piszemy z dużej litery, prowokacyjne pisanie z małej litery
    > świadczy o braku szacunku.

    To za ks. Tishnerem, tzw. gówno-prawda. Słowo "bóg" piszemy zawsze z małej
    litery, bo to nazwa kategorii a nie nazwa własna. Ten bóg któremu
    adwokatujesz tak jak by tego potrzebował, to nie Bóg, tylko Jahwe. Tak, on
    ma swoje imię :)
    No, ale czego nie zrobią chrześcijanie żeby zaznaczyć że tylko ich bóg jest
    jedynie ważny. Zero tolerancji.
    --
    Jacek

  • 258. Data: 2014-04-26 11:28:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Saturday, April 26, 2014, 11:06:57 AM, you wrote:

    > Bóg piszemy z dużej litery, prowokacyjne pisanie z małej litery
    > świadczy o braku szacunku.

    Są tacy, którzy twierdzą, że tylko imiona należy pisać wielką literą.
    Czyli bóg Jahwe lub Jehowa (uprzedzając - to jest to samo imię).
    Pisanie Pan Bóg jest już w ogóle bez sensu, bo bóg o imieniu Pan jest
    rogaty i ma kopyta.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 259. Data: 2014-04-26 11:29:51
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > ma swoje imię :)
    > No, ale czego nie zrobią chrześcijanie żeby zaznaczyć że tylko ich bóg jest

    Akurat tutaj nie masz racji, bo bóg pisze się wtedy, kiedy mówimy o
    jakimkolwiek bóstwie, zaś Bóg, Bóg Ojciec to imię własne boga
    katolickiego tak jak Zenek czy Jasiu Kowlaski i wtedy piszemy z dużą literą.
    Tak samo i Marek nie ma racji, bo wszystko zależy od intencji piszącego
    czy chodzi mu o boga noszącego imię Bóg czy o boga jako dowolne bóstwo.

  • 260. Data: 2014-04-26 12:33:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Apr 2014 11:29:51 +0200, uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Tak samo i Marek nie ma racji, bo wszystko zależy od intencji
    piszącego
    > czy chodzi mu o boga noszącego imię Bóg czy o boga jako dowolne
    bóstwo.

    Pszemol pisał o tym z dużej litery.

    --
    Marek