    Date: Sat, 26 Apr 2014 10:29:08 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt

    > Pszemek!
    > Daj spokój.
    > To jest wiara, a Twój post nosi właśnie numer 250!!!
    > Ali Agca chciał zabić, bo ktoś nie wierzył, że nie ma Boga i koniecznie
    > chciał "nauczyć rozumu" głupców.

    Jedna z najbardziej wiarygodnych hipotez mówi, że ta próba zabójstwa
    inspirowana i finansowan była przez władze ZSRR, ponieważ JPII był
    osobą, która miała ogromny wpływ na powstanie i umocnienie się opozycji,
    która w końcu doprowadziła do rozpadu całego bloku socjalistycznego. Ali
    Agca podjął się dokonania zamachu na zlecenie, za duże pieniądze.
    Tak więc ten zamach nie miał podłoża religijnego, lecz polityczne.
    Przestań więc rozpowszechniać nieprawdziwe informacje i zachowywać się
    jak typowy "moherowy beret", doszukując się w każdym działaniu i każdym
    problemie, działań masońsko-żydowsko-szatańsko-komunistycznego spisku
    przeciwko Kościołowi i Bogu.

    > Odpuść trochę.
    > Szczęść Ci Boże!
    > Nawet jak nie wierzysz. Co Ci szkodzi?
    > Płacą Ci za te posty?
    > Jak tak to napisz ile i się podzielimy :-)

    A Tobie płacą za nawracanie?
    Najgorsze jest to, że ludzie wierzący żądają szacunku do swoich wierzeń,
    jednocześnie nie szanując poglądów i przekonań innych.
    Kiedyś pomagałem niepełnosprawnej znajomej na wózku, dotrzeć i
    uczestniczyć na Jasnej Górze we mszy. Byli tam też moi znajomi, którzy
    byli zniesmaczeni i oburzeni tym, że nie uklęknąłem podczas Eucharystii
    i że nie odmawiałem modlitw. Kiedy powiedziałem, że nie jestem wierzący
    w sensie takim jak rozumie to Kościół to zaczęto mnie nawracać i
    pouczać. Nie wiem po jaką cholerę ci ludzie tak się zaczęli produkować i
    angażować, nie szanując moich przekonań, ani mojego wyboru.