  • Data: 2014-02-16 11:02:06
    Temat: Re: Odp: PCB - pomogę 2014.02
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ldolql$37s$1@dont-email.me...

    > Trawienie to tylko jeden fragment procesu "wykonam płytkę PCB"...
    > Być może o trawienie chodzi - ja może jestem dziwny, ale mówiąc
    > "płytka PCB" mam na myśli coś co nie tylko jest wytrawione ale
    > ma też naniesioną po obu stronach soldermaskę conajmniej z jednej
    > strony też napisy no i czymś ta goła warstwa miedzi po trawieniu jest
    > zabezpieczona przed korozją (np. choćby warstwą cyny) aby się tydzień
    > po trawieniu dało to jeszcze normalnie polutować bez klęcia w różnych
    > językach świata.
    >
    > Zresztą jeśli nawet o samo trawienie Sylwestrowi chodzi, to ja pytałem
> [...]
    Sylwester zadał pytanie akurat w czasie gdy ja się od kilku dni
    zastanawiałem, czy nie zapytać, czy jest może ktoś z Gdańska, kto ma
    opanowany termotransfer i by nie zrobił "przy okazji" jednej płytki. Robię
    coś z synem "do szkoły", schemat dopiero powstaje, a jak powstanie to czasu
    na realizację będzie za mało aby czekać na płytkarnię (ma działać do końca
    lutego), no i z założenia ma być niskobudżetowe. Praca ma też być
    samodzielna. Założyłem, że wspólne z kimś, kto ma to opanowane, zrobienie
    płytki jest zdecydowanie bardziej samodzielną pracą niż zamówienie w
    płytkarni. Potrzeba jest ewidentnie jednorazowa - nie będę z tego powodu
    eksperymentował z termotransferem.
    Dlatego pytanie Sylwestra rozumiem zdecydowanie w kontekście tarmotransferu
    a nie w kontekście zamawiania płytki i mam podejrzenie, że jesteś jedyną
    osobą na grupie, która zrozumiała to jako propozycję wspólnego zamawiania
    płytek w płytkarni.
    P.G.