  • 11. Data: 2011-06-02 18:28:07
    Temat: Re: Komfortowy Pick-Up z automatem ?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 09:00:27 -0700 (PDT), PoleApart napisał(a):

    > Nie ma czegoś takiego jak komfortowy pick up. Tylne zawieszenie musi
    > działać z 2 tonami na pace i bez. Komfort jest drugorzędny.

    Chyba zaden z popularnych pikapow Mitsu, Nissana, Isuzu czy Toyoty nie ma
    takiej ladownosci. Raczej 800-900 kilo.

    --
    Maciek

  • 12. Data: 2011-06-02 18:40:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Ciekawe czy w tzw realu też potocznego języka nigdy nie używacie..

    Potocznie to będzie "z dizlem".

  • 13. Data: 2011-06-02 18:58:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Potocznie to będzie "z dizlem".

    Kubuś znowu swój laweciarski bełkot nazywa potocznym językiem?
    A potem będzie zaprzeczał w jakich kręgach się obraca - nie ma tak dobrze,
    taki bełkot tłumaczy wszystko.

  • 14. Data: 2011-06-02 20:18:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Kubuś znowu swój laweciarski bełkot nazywa potocznym językiem?
    > A potem będzie zaprzeczał w jakich kręgach się obraca - nie ma tak dobrze,
    > taki bełkot tłumaczy wszystko.

    ten niby ponoć ma mnie w K-Fie ... ale przy każdej okazji musi swoje 3
    grosze dorzucić :)
    Zabwany gość...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-06-02 21:00:33
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Nie zmieściłoby się. Średnica cylindra jest za mała.

    ale do skrzyni korbowej by wlazlo

  • 16. Data: 2011-06-02 21:05:55
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    <gkrzych> wrote:
    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się. Nie o komfort chodzi w czymś takim
    > W końcu wszędzie na świecie pisk up znaczy auto do wożenia gnoju.
    > eh...Polska to dziwny kraj....

    Wyjątkowo pod względem użytkowym nie praktyczny.

  • 17. Data: 2011-06-02 21:54:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 2 Jun 2011 19:20:01 +0200, <gkrzych>
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    > W końcu wszędzie na świecie pisk up znaczy auto do wożenia gnoju.

    Powiadasz?

    http://www.hsv.com.au/multimedia/hsv/brochures/E%20S
    eries%203/E3.pdf
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Ram_SRT-10
    http://www.fpv.com.au/fpv-range/gs-ute/overview.aspx
    https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pl/pressD
    etail.html?outputChannelId=33&id=T0102634PL&left_men
    u_item=node__2222#photo

    Szukać dalej?

    r.
    _____________

  • 18. Data: 2011-06-02 22:32:59
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pl/pressD
    etail.html?outputChannelId=33&id=T0102634PL&left_men

    A co to zmienia? I tak będzie dalej gnojowozem, tyle, że luksusowym. Kto
    powiedział, że nie ma bogatych Red Neck´ów?

  • 19. Data: 2011-06-02 22:46:09
    Temat: Odp: Komfortowy Pick-Up z automatem ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > Szukać dalej?

    Prezentujesz wyścigowe odmiany półcięzarówek, a nie komfortowe.
    Chyba coś innego masz na myśli jako komfort.
    http://www.flota.com.pl/cms/index.php/14550/komfort_
    bez_granic.html

  • 20. Data: 2011-06-02 22:51:08
    Temat: Re: Odp: Komfortowy Pick-Up z automatem ?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 2 Jun 2011 22:46:09 +0200, f <f...@c...gh> wrote:

    > Prezentujesz wyścigowe odmiany półcięzarówek, a nie komfortowe.

    Pozwolę sobie coś przypomnieć: