  • 21. Data: 2011-06-02 22:53:14
    Temat: Re: Komfortowy Pick-Up z automatem ?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 2 Jun 2011 22:32:59 +0200, Andy Niwiński
    <a...@i...pl> wrote:

    > A co to zmienia? I tak będzie dalej gnojowozem, tyle, że luksusowym. Kto

    Wyczuwam konesera.

    r.
    _____________

  • 22. Data: 2011-06-02 23:03:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-02 22:53, Robert Rędziak pisze:

    > Wyczuwam konesera.

    Robercie, nie oszukujmy się. To co przedstawiłeś to raczej pokaz
    możliwości i auta dla wąskiego grona ludzi. Większość pickupów to woły
    robocze.
    Choć mi takie M3 by pasowało - na pace zabudować mocowania dla dwóch
    rowerów, bagaży oprócz tego trochę wejdzie. Na wyjazd idealne.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2011-06-02 23:05:06
    Temat: Odp: Odp: Komfortowy Pick-Up z automatem ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > Pozwolę sobie coś przypomnieć:

    Różne robi się zawody.
    Są wyścigi ludzi, zwierząt w tym świń oraz wszelakich pojazdow- czemu nie
    miałoby być małych ciężarówek.
    Pickup to samochód przeznaczony dla farmerów.
    Mozna nim robić szyk w stylycy, jak Porsche z kratką odgradzającą psa, w
    Polsce szyk byznesu.
    Jeden prezes osobiście gnojowozem zajedzie pod Mariot innego szofer
    przywiezie limuzyną.
    Ktoś się modnie ubiera, zmieniając szmaty kilka razy dziennie, inny ma ubiór
    w ciemnej dupie. Co kto lubi.

  • 24. Data: 2011-06-02 23:22:17
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 02 Jun 2011 23:03:24 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Robercie, nie oszukujmy się. To co przedstawiłeś to raczej pokaz
    > możliwości i auta dla wąskiego grona ludzi. Większość pickupów to woły
    > robocze.

    Ale niekoniecznie gnojowozy. Mogą to też być...

    > Choć mi takie M3 by pasowało - na pace zabudować mocowania dla dwóch
    > rowerów, bagaży oprócz tego trochę wejdzie. Na wyjazd idealne.

    ...pojazdy rekreacyjne. Zwłaszcza dziś, gdzie granice między tym
    i owym już dawno zostały zatarte.

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2011-06-02 23:25:51
    Temat: Odp: Komfortowy Pick-Up z automatem ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:is8tqs$qb9$1@news.dialog.net.pl...
    > Choć mi takie M3 by pasowało - na pace zabudować mocowania dla dwóch
    > rowerów, bagaży oprócz tego trochę wejdzie. Na wyjazd idealne.

    He,he.
    "BMW M3 w wersji pick-up okazał się być jedynie dość kosztownym żartem
    primaaprilisowym. "
    http://moto.onet.pl/1641210,1,bmw-m3-pick-up-ujrzal-
    swiatlo-dzienne,artykul.html?node=16

  • 26. Data: 2011-06-03 00:09:52
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-06-02 16:50, Marek pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Czy istnieje cos takiego w dieslu?
    >
    > Pozdr,
    > Marek

    Jezdzilem tym:
    http://www.autocentrum.pl/testy/ssangyong-actyon-spo
    rt-kontrowersyjny-pick-up/

    I to najbardziej komfortowy pickup z jakim mialem do czynienia.
    Po tym jest Ford Ranger ktorego kupilismy...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 27. Data: 2011-06-03 00:11:03
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> schrieb im Newsbeitrag

    > Wyczuwam konesera.
    >
    > r.
    Złośliwość niepotrzebna. Jeździłem RAM 3500. Trudno nie nazwać tego wozidła
    "full wypas". Ale w końcu pozbyłem się go z dużą ulgą. To naprawdę był
    dobrze wypasiony gnojowóz. Teraz jeżdżę E250 CGI i to na pewno nie jest
    gnojowóz, mimo, że kombi.

  • 28. Data: 2011-06-03 09:37:58
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:4de7c132$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...

    > ten niby ponoć ma mnie w K-Fie ... ale przy każdej okazji musi swoje 3
    > grosze dorzucić :)
    > Zabwany gość...

    ale racje ma :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 29. Data: 2011-06-03 10:35:12
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Czy to nie jest ten model, o ktorym Clarkson powiedzial mniej wiecej - w
    srodku jest tak glosno, ze nie da sie rozmawiac a zawieszenie gorsze niz w
    wozie drabiniastym...?

    --
    Pozdr

  • 30. Data: 2011-06-03 11:25:37