  • Data: 2018-01-29 16:40:22
    Temat: Re: Odnalezienie auta cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4b7ab30b-adcd-4973-909a-1a5000c8651f@go
    oglegroups.com...
> [...]
    >dane z CEPIK wyciągnąć bez problemu
    >Mnie interesuje jednak czy bez osobistej wizyty w wydzielę
    >komunikacji jest możliwość sprawdzenie gdzieś(np potwierdzając
    >profilem zaufanym) jakie auta aktualnie mam na siebie zarejestrowane
    >W ostatnich latach już o to dbałem i zgłaszałem przerejestrowywałem
    >jednak a latach młodości jak miałem kilka garbusów, kilka dużych
    >fiatów człowiek to sprzedawał, kupował kolejne i pewny nie jestem czy
    >wszystkie te umowy sprzedaży zgłaszałem do wydziału komunikacji
    >Podejrzewam że może jakiś wiekowy duży fiat gdzieś tam na mnie

    O ile jezdzi ... no chyba, ze juz go dawno nie ma, ale ciagle na
    Ciebie zarejestrowany :-)

    >UFG póki co mnie nie powiadomił stosownym wezwaniem o takiej sytuacji
    >ale kto wie;)

    Przechowujący twoje dane osobowe, na żądanie, muszą je udostepnic.
    Ale:
    -czy CEPIK to dotyczy, czy ma dyspense ?
    -czy UFG bedzie mial pesel przy polisach ... chyba ma, bo OIDP to
    szybko wyszukuja wszystkie pojazdy i szkody osoby.

    Dwa pisemka mozna popelnic.
    Prosi sie pisemnie, co rodzi kolejne pytania:
    -CEPIK jako organ administracji panstwowej chyba moze sprawdzic czy
    wysyla na aktualny adres, ale UFG nie moze, to ciekawe jak sprawdzi
    :-)
    -stare pojazdy byly rejestrowane bez pesel, wiec ciekawe czy
    uzupelnili, czy po prostu poszukaja po pesel i nie znajda, wiec nie
    wysla :-)

    J.