  • 181. Data: 2011-01-18 21:07:23
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm>

    > To może i drogi powinny być płatne ?

    A nie są?

    Tyle, że nie płacisz bezpośrednio firmie zajmującej się drogą za przejazd
    tą drogą (wtedy mógłbyś powiedzieć "płacę - wymagam") tylko urzędowi
    skarbowemu (trochę osobiście, trochę za pośrednictwem sprzedawcy
    paliwa,...), który [droga pieniędzy od urzędu skarbowego do
    budującego/remontującego drogę jest zbyt długa by ją tu przedstawić]
    Czyli niby płacisz ale nie za coś konkretnego więc tak jakbyś nie płacił
    więc nie masz prawa wymagać.
    --
    Oj chłopie chłopie...

  • 182. Data: 2011-01-18 21:10:41
    Temat: Re: Odkuwaj sie za fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl>

    > http://allegro.pl/naklejki-karny-kutas-kolko-10cm-tr
    udno-zrywalne-i1415870315.html

    Niusy wszystko przyjmą.

  • 183. Data: 2011-01-18 21:17:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kawi" <k...@p...onet.pl>

    > Niewatpliwie masz racje, gdy pod twoimi drzwiami do mieszkania zachce mi
    > się
    > zrobić kupe, to najwyraźniej powinien tam to zrobić.

    Niewątpliwie ... coś Ci dolega.

  • 184. Data: 2011-01-18 21:19:40
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 20:59:03 +0100, Roman napisał(a):
    > http://allegro......
    Swoją aukcję reklamujesz?
    Bo jakoś tak bez cytatu, bez podpisu i bez sensu...

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 185. Data: 2011-01-18 21:19:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl>

    > Skoro nie mają czasu na zajmowanie się swoimi sprawami to niech nie mają
    > do
    > nikogo pretensji.

    Na barykady ....

  • 186. Data: 2011-01-18 21:40:23
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Swoją aukcję reklamujesz?
    Niestety nie....

    > Bo jakoś tak bez cytatu, bez podpisu i bez sensu...

    A niby co mam cytować...wypowiedzi buców którzy parkują, i będą parkowali
    tak jak im wygodnie....bez względu na to co napiszecie....bo oni wiedza
    lepiej co jest dla nich wygodniejsze i jak i gdzie można parkować....jakie
    znaki mogą ignorować...kiedy mogą jeszcze przejechać na czerwonym.....
    W takich czasach przyszło nam żyć...smutne i tyle....może taki "karny kutas"
    co któregoś chociaż powstrzyma przed zaparkowaniem jak buc....

  • 187. Data: 2011-01-18 23:11:06
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 21:40:23 +0100, Roman napisał(a):
> [...]
    > lepiej co jest dla nich wygodniejsze i jak i gdzie można parkować....jakie
    Zapraszam do mnie do wsi. Mądrala z urzędu stawił znaki tak, że w całej wsi
    (prawie 1000 mieszkańców) można legalnie zaparkować w dwóch czy trzech
    miejscach. Urzędnik myślał, że znak mówi tylko o pierwszeństwie i prędkości
    a zapomniał, że jeszcze o parkowaniu. Czepiać się możesz wójta, który
    publicznie wypowiadał się, żeby ten przepis łamać.

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 188. Data: 2011-01-19 01:25:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Pooh napisał(a):
    > A może straż pożarna miała tam ostatnio problem z przejazdem i stąd taka
    > akcja?
    >
    > Ludziki parkują czasami tak, że niby nikomu nie przeszkadzają, ale nie
    > myślą o tym, że ograniczają widoczność, albo o tym, że w razie czego nie
    > dojedzie do nich pogotowie lub straż pożarna.
    Czy tutaj nikt nie może skumać że ta akcja miała i wyłącznie charakter
    zarobkowy?
    --
    Krzysiek

  • 189. Data: 2011-01-19 07:28:42
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Czy tutaj nikt nie może skumać że ta akcja miała i wyłącznie charakter
    > zarobkowy?

    A czy tutaj nikt nie może skumać, że nie zapierdalając nie płaci sie
    mandatów z fotoradarów i nie parkując na zakazach nie trzeba sie martwić o
    wywiezienie...i to bez względu na charakter akcji straży miejskiej, gminnej,
    granicznej, policji...czy jakiejkolwiek innej uprawnionej ostatnio
    formacji...łącznie z babcia klozetową.....to takie proste jest.....

  • 190. Data: 2011-01-19 07:42:00
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

> [...]
    > a zapomniał, że jeszcze o parkowaniu. Czepiać się możesz wójta, który
    > publicznie wypowiadał się, żeby ten przepis łamać.

    Mo i masz odpowiedź dlaczego tak jest....
    Jeden kretyn wystawia znaki...a drugi kretyn publicznie mówi że mozna je
    łamać ( o lie faktycznie jest tak jak napisałeś).....a ludzie wyciągaja z
    tego jedyny słuszny wniosek, że sami mogą decydować których znaków muszą
    przestrzegać a które można olewać....a, że łatwiej i wygodniej jest olewać
    to olewają w imie swoich różnych potrzeb....a na koniec jak ktoś sie
    przyczepi to jest be....i chodzi tylko o kasę i odkuwanie się....