  • Data: 2011-01-24 17:38:26
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Jan 2011 15:37:52 +0100, Fakir wrote:

    >chyba przedmówca miał racje co do wiedzy...
    >http://wyborcza.pl/1,75248,2791256.html

    Z tym ze kiedys trafilem na wyjasnienia ze sporo w tym wplywu
    amerykanskiego systemu prawnego.
    Trafiasz na komisariat za picie piwa na ulicy - to jestes aresztowany.
    A jak jestes aresztowany to i przeszukany. A wtedy ci noz zabieraja i
    moze jeszcze jakas kare dostaniesz. Przeszukac obywatela bez powodu
    tak na ulicy nie mozna.

    No coz, analizowac by dlugo, ja przytocze tylko dwa argumenty:
    a) jakos tak w zadnym innym miescie nie wprowadzono Zero Tolerance,
    a przeciez to takie proste - powolac sie na zagrozenie,
    na przyklad NY, i wygrac wybory przy masowym poparciu spolecznym.
    Moze jednak przecietny mieszkaniec wydaje wiecej na mandaty za
    parkowanie niz mu rabuja chuligani z nozami :-)

    b) http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nastolatek-zabi
    ty-za-ipoda
    dwanascie lat nowej polityki, pelno przeznaczonych srodkow, takie
    wspaniale rezultaty, a ciagle strach fajny gadzet pokazac :-)

    J.