  • Data: 2011-01-24 20:58:22
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Tomi <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 ???, 14:29, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Tomi

    > Skoro nadal nie rozumiesz, to rozwinę. Każdy myślący wie, ze zagrożeniem
    > są np. chuligani z nożami, a nie auto które pozostawiło 1 m zamiast 1.5 m
    > na jakimś bocznym chodniku. Skoro realne problemy nie zostały jeszcze
    > rozwiązane, to należy się skupić właśnie na nich, a nie na pierdołach.

    Więc gówno wiesz - tak jak myślałem. To, że w Afganistanie strzleają
    do ludzi nie oznacza, że nie mamy tutaj przestrzegać kodeksu drogowego
    a takie wytłumaczenie jest odbre dla idiotów ale bardzo wygodne. Nie
    można pozwolić na łamanie prawa w jakiejkolwiek postaci. Ma być 1,5m?
    To ma być 1,5metra i nie ma dyskusji. Ten kto tego nie rozumie niech
    spierdala do Somalii - tam prawo jest prostsze - racje ma ten kto ma
    karabin.