    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odezwa energetyczna...
    Date: Fri, 28 Sep 2012 16:41:39 +0200

    "badworm" c...@b...pl

    > Na wspomnianym wcześniej palmofonie (czy jak kto woli pocket PC) dostęp
    > do kont w dwóch różnych bankach zapewnia mi jedna i ta sama przeglądarka
    > WWW.

    Dlatego nie warto z Tobą rozmawiać. :) Ja mam smartfon
    z małym ekranem i aplikacjami dedykowanymi konkretnym
    bankom. Ty masz coś innego.

    > Takie informacje urządzenie powinno udostępniać samo z siebie, w ramach
    > systemu operacyjnego. Wskaźnik sygnału GSM jest w telefonach od zawsze,

    Nie ma tych informacji, na których mi zależy.

    > użyteczność sygnału GPS dla większości użytkowników powinna się
    > sprowadzać tylko do informacji czy jest fix 2D/3D.

    Ale ja nie należę do tej większości. Większość ludzi zaspakaja
    się seksem, ubraniem i jedzeniem. Ja należę do mniejszości.

    > No niewątpliwie, szczególnie że na chyba wszystkich smarftonach da się
    > pisać tylko kciukami - jak to się ma do pisania 10 palcami na normalnej
    > dużej klawiaturze?

    Powiem Ci w sekrecie... Stawiasz palec gdzieś w okolicy początkowej litery
    i ciągasz po ekranie tak, aby mniej więcej wskazywać, o co Ci chodzi...
    Mądra klawiatura sama domyśla się, o co chodzi. Tak pisze się znacznie
    szybciej niż na zwykłej klawiaturze. I nie kciukiem, ale którymkolwiek
    palcem -- ja ciągam wskazującym.

    Można też po prostu mówić -- programy rozpoznające mowę są naprawdę doskonałe.

    -=-

    Nie masz smartfonu -- nie pogadamy, bo nie masz pojęcia o tym, czym jest smartfon.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'