  • Data: 2013-08-19 18:55:45
    Temat: Re: Odebrano mi zawod
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Aug 2013 08:14:36 +0200, quent napisał(a):

    [...]
    > Człowiek dorosły powienien móc pracować w dowolnie niebezpiecznych
    > warunkach ale do tego należałoby znieść przymus ubezpieczeń.

    Po co w ogóle ubezpieczenia, przecież człowiek dorosły powinien płacić
    za przywilej pracy, mieszkać w barakach po 100 osób w jednym i cieszyć
    się, że w ogóle może żyć. W sumie to powinna móc służyć za żywy cel na
    safari bogaczy.
    Jeśli nie widzisz, że kowbojski kapitalizm wygląda właśnie tak
    (zniszczyć wolność innych, bo moja wolność jest ważniejsza), to raczej
    nie znajdziemy płaszczyzny do rozmowy.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski