  • Data: 2013-08-21 18:09:10
    Temat: Re: Odebrano mi zawod
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Aug 2013, Pszemol wrote:

    > "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    >
    > Przemyślałeś sobie tą opinię? Wszystkich zawodów?
    > Naprawdę chciałbyś, aby Twój doktor nie kończył medycyny
    > i pozbawił zawodu doktora który w szkołach szkolony?

    A skąd założenie, że MUSIAŁBY brać "doktora" który
    nie kończył medycyny?
    Że MUSIAŁBY brać prawnika który nie ma "papierów"
    adwokata?

    Bo przedstawiasz sprawę tak, jakby zainteresowany był
    przedszkolakiem który nie umie NIC sam ocenić.
    A faktycznie jest tak, że prawnika nie weźmie, bo
    na "prawdziwego" go nie stać, to samo z niedofinansowanymi
    (w porównianiu do teoretycznego zakresu) świadczeniami
    zdrowotnymi (jak finansowanie wynosi 50%, to reszta
    albo pójdzie prywatnie albo zdąży umrzeć przed
    skorzystaniem ze świadczenia, nie ma innego wyjścia).

    Tak, owszem - państwo powinno pod bardzo ostrymi sankcjami
    zakazywać podawania się za kogoś, kto "skończył medycynę"
    a raptem chodził na studia niczym pewien prezydent ;)
    (nic to, że aż do końca).
    Ale zdaje się już to robi, więc gdzie problem.

    pzdr, Gotfryd