  • Data: 2013-08-14 17:17:42
    Temat: Re: Odebrano mi zawod
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Skoro się wtapia w tłum to znaczy że jest przeciętny/. Wybitny by
    > wystawał ponad ten tłum. A bycie przeciętnym fotografem to praca jak
    > każda inna więc nie ma co płakać że ktoś tę pracę odbiera.

    Ogólnie, to ja tu się zgadzam ze wszystkim. :)

    Dołożę tylko taki niuans, który też mnie boli, że w sytuacji
    nadmiaru (i to jest jakiś eufemizm, zdecydowanie złe słowo, bo chodzi
    o pradziwe zalanie, utopienie w oceanie nadmiaru!)... W sytuacji tego
    nadmiaru giną obrazy dobre, wybitne, ale które cechuje... cisza.
    Umiarkowanie. Zyskiwanie wraz z czasem patrzenia.

    One wszystkie giną w zalewie krzyku i natychmiastowości. Nawet osoby
    świadome mają z tym problem, bo żeby coś wyłowić, to trzeba najpierw
    zanurzyć się w tym oceanie krzyku i natychmiastowości. A po takim
    doświadczeniu nikt już nie wychodzi taki sam - stąd "pokolenie
    płytkoprzetwarzające", stąd przeczytanie kilkunastu stron lektury staje
    się wyzwaniem, stąd umysł wychodzi w stanie gorączkowego
    podenerwowania bodźców, stąd przegrywają wybitne obrazy, które
    charakteryzują cisza i spokój...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]