  • Data: 2018-11-02 07:47:25
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Nov 2018 02:51:36 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Juz nie jest? Ostatnio nie jezdze po Polsce za często, ale jak jezdzę to
    > moze rzucania fakami nie spotykam, ale siedzenie na dupie i łyskanie się
    > chyba nadal zdarza?

    I kto wie czy nie czesciej niz dawniej - ruch sie wzmogl, szybkich
    drog przybylo.

    Dodaj, ze w latach 90-tych to mielismy cos trzy odcinki autostrady, z
    czego A4 Wroclaw-Legnica bylo takie, ze jezdzilo sie lewym pasem, a na
    prawy zjezdzalo jak sie ktos z tylu zblizyl.
    I wtedy taki blysk swiatlami mogl przypomniec komus ze czas spojrzec w
    lusterko ...

    J.