  • 61. Data: 2016-07-11 11:50:48
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości dobrym narzędziem.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Spierdalaj przymule bagienny.

    Tym się objawia uwiąd starczy, że człowiek zamiast mówić, warczy.

    A proste czynności, typu poprawne pisanie i cytowanie, przerastają
    możliwości.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2016-07-11 12:58:30
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 09.07.2016 o 22:09, Gorion pisze:

    > Czyli według ciebie : jedzie 90 km/h i nie dojdzie do tragicznego wypadku,
    > a gdy jedzie 50 km/h, to w tych samych warunkach dojdzie do tragicznego
    > wypadku.

    Niekoniecznie ale może.
    Gdy jedzie 90 to przebywa na drodze powiedzmy 3 godz.
    Gdy jedzie 50 przebywa 5 godzin.
    Nie zaprzeczysz, że ma większą szansę o być ofiara wypadku.

  • 63. Data: 2016-07-11 13:05:20
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Albo na wjeździe do Radomia jest fotoradar i ograniczenie 100 i
    nieogarnięci heblują.
    Wieszanie znaku ograniczenia pod tablicą D51 rozwiązałoby problem.

    W dniu 2016-07-11 o 11:18, p...@g...com pisze:
    > --Jak donoszą tvny :-) kierowcy zwalniają i jadą o połowę wolniej niż przewidują
    przepisy.

    > trafna diagnoza
    >
    > W głowie, podświadomości, mamy zakodowane, że znak D51 - fotoradar, kontrola
    prędkości - jest ustawiany w obszarze zabudowanym - wyjaśnia Marek Konkolewski z
    Komendy Głównej Policji (http://www.tvn24.pl)

    > to samo bylo w Szczecinie na Gdanskiej wjazd do miasta ograniczenie do 70 km/h
    potem znak o kontroli predkosci i jeb Maryjany hebluja z 80 do 50-tki ... tego sie
    nie wyleczy jedyna rada trzymac odstep

  • 64. Data: 2016-07-11 13:23:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Jul 2016 13:05:20 +0200, spider

    > Albo na wjeździe do Radomia jest fotoradar i ograniczenie 100 i
    > nieogarnięci heblują.
    > Wieszanie znaku ograniczenia pod tablicą D51 rozwiązałoby problem.

    Wieszanie ograniczenia pod tablicą NIE ROZWIĄŻE problemu idiotów
    nieogarniajacych znaków na drodzde. Dzisiaj taki pacan nie wie ile może
    jechać przy fotopstryku, jutro Ci na psach kosi dziecko, bo nie zauważył
    znaku przejście dla pieszych, a wcześniej należytego ograniczenia. To jest
    pudrowanie syfa, zamiast jego wyciśnięcia.

    Ergo, i meritum tego wątku, trzeba piętnować takich "kierowców", a nie im
    jeszcze pomagać trwać w ignorancji.

    Już i tak sporo "pomocy" powstało. Najpierw tabliczki, bo biedni
    zapierdalacze byli zaskoczeni widokiem FR i robili dziwne uniki (z
    wypadkiem włącznie). Zapierdalacze narobili więc afery, dostali tabliczki
    wprost informujące o tym fakcie. Potem jeszcze radary na żółto pomalowali
    pstryki, żeby przypadkiem bezmyślny typ nie przeoczył kontroli.

    Teraz jeszcze trzeba im postawić jak wół ile mogą jechać żeby przypadkiem
    biedaczki mandatu nie dostali i nie musieli tracić więcej ich wyjątkowo
    cennego czasu niż to konieczne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 65. Data: 2016-07-11 14:10:49
    Od: p...@g...com

    --Albo na wjeździe do Radomia jest fotoradar i ograniczenie 100 i nieogarnięci
    heblują. Wieszanie znaku ograniczenia pod tablicą D51 rozwiązałoby problem.

    urzednik nie mysli urzednik wykonuje polecenia :-) szansa ze ktos sie odwazy na taki
    eksperyment jest niestety niewielka

    PS na Gdanskiej zdemontowano fotoradar i sytuacja sie uspokoila :-)

  • 66. Data: 2016-07-11 14:28:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.07.2016 10:07, T. wrote:

> [...]
    tent/m/p2/i/59f51fd6937412b7e56ded1ea2470c25/6e48f8d
    e-b739-11e3-8555-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&
    srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=
    1024&dsth=768

    > Nie. Po prostu często jeżdżący tamtędy wiedzą, że 200 m dalej lewy pas
    > jest zastawiony przez skręcających w lewo i czekających na zielone. A
    > dla obcych te 70 powinno wystarczyć.

    200 metrów dalej jest wąski chodnik, łuk i schody prowadzące wprost na
    jezdnie. Oraz nie ma gdzie uciekać, bo przyczółki mostu. Za to kilometr
    z tyłu jest odseparowana jezdnia i 50. Naprawdę nie masz wrażenia, że
    powinno być na odwrót?

    > Ps. Naprawdę w 99% znaki nie ustawiają idioci. Czasem z pozoru głupio
    > postawiony znak ma swoje uzasadnienie - choćby gwałtowna zmiana
    > przyczepności jezdni, bo inny wykonawca wylewał asfalt. Tylko trzeba
    > mieć trochę o tym pojęcie, a nie tylko o własnych umiejętnościach i
    > możliwościach...

    Problem w tym, że jak sam napisałeś czasem ma uzasadnienie - powinien
    mieć zawsze - wtedy ludziki by się stosowały (albo eliminowały).

    Shrek

  • 67. Data: 2016-07-11 14:30:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.07.2016 13:05, spider wrote:
    > Albo na wjeździe do Radomia jest fotoradar i ograniczenie 100 i
    > nieogarnięci heblują.
    > Wieszanie znaku ograniczenia pod tablicą D51 rozwiązałoby problem.

    tak jak tu?

[...]

    ;)

    Shrek

  • 68. Data: 2016-07-11 16:41:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-11 o 10:57, Artur Miller pisze:

    > samochód jadąc 100km/h zatrzymuje się na 40 metrach. doliczając kolejne
    > 40 na reakcję i dodając współczynnik kapelusza masz 100 metrów. gdzie na
    > gierkówce jest łuk o mniejszej niż 100 metrów widoczności?
    >

    > a.

    Wyjechał mi przed nosem. Gdybym nie jechał przepisowo byłaby masakra. A
    że jechał większym to miał mnie w d...
    T.
    Nie pamiętam, gdzie to było. Gdzieś przed Częstochową jadąc od Warszawy.

  • 69. Data: 2016-07-11 16:43:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-11 o 13:23, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Teraz jeszcze trzeba im postawić jak wół ile mogą jechać żeby przypadkiem
    > biedaczki mandatu nie dostali i nie musieli tracić więcej ich wyjątkowo

    Takim kozakiem był młody Zientarski. Oj co to on nie potrafił. A
    wystarczyła nierówność asfaltu kilka cm i 2x większa prędkość od
    dozwolonej (przynajmniej). I kolegę pozbawił życia...
    T.

  • 70. Data: 2016-07-11 16:45:30

    W dniu 2016-07-11 o 12:58, t-1 pisze:
    > Niekoniecznie ale może.
    > Gdy jedzie 90 to przebywa na drodze powiedzmy 3 godz.
    > Gdy jedzie 50 przebywa 5 godzin.
    > Nie zaprzeczysz, że ma większą szansę o być ofiara wypadku.

    Szacun za zagwozdkę dla zatwardziałych teoretyków :-)