  • 51. Data: 2016-07-11 10:10:43
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-10 o 13:25, Mateusz Bogusz pisze:

    > Jechał Ty kiedy A1 nad i pod Częstochową? Znak co chwila - droga
    > ekspresowa - jezdnie rozdzielone zielenią i barierkami oraz skrzyżowania
    > kierowane w środku lasu, a tuż przed skrzyżowaniem znak 50. I te
    > skrzyżowania w pewnym momencie co kilometr.
    >
    > I jak Ty to sobie wyobrażasz, 110 - 50 - 110 co chwila, nawet gdy masz
    > zielone światło na tych skrzyżowaniach? Gdy jadać którymś razem zostałem
    > wywołany do spowiedzi, to tylko wielkie oczy zrobiłem z pytaniem gdzie
    > niby te ograniczenia stoją.

    Miałem kiedyś TIR-a na gierkówce stojącego w poprzek, bo czekał na
    włączenie sie do ruchu na drugiej jezdni. Nadal uważasz, że te
    ograniczenia na skrzyżowaniach są głupie?
    T.

  • 52. Data: 2016-07-11 10:14:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-11 o 10:10, T. pisze:

    > Miałem kiedyś TIR-a na gierkówce stojącego w poprzek, bo czekał na
    > włączenie sie do ruchu na drugiej jezdni. Nadal uważasz, że te
    > ograniczenia na skrzyżowaniach są głupie?
    > T.

    Potrzebujesz znaku, aby zwolnić przed stojącym w poprzek tirem?

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2016-07-11 10:16:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-11 o 10:14, Liwiusz pisze:

    > Potrzebujesz znaku, aby zwolnić przed stojącym w poprzek tirem?

    Nie, ale było za łukiem. Gdyby nie ograniczenie skończyłbym z samochodem
    przerobionym na kabrio...
    T.

  • 54. Data: 2016-07-11 10:41:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-11 o 10:16, T. pisze:

    > Nie, ale było za łukiem. Gdyby nie ograniczenie skończyłbym z samochodem
    > przerobionym na kabrio...

    Czyli jednak nie jesteś tak idealny, jak się kreujesz, i sam powinieneś
    oddać prawo jazdy.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2016-07-11 10:57:28
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Nie, ale było za łukiem. Gdyby nie ograniczenie skończyłbym z samochodem
    > przerobionym na kabrio...
    > T.

    samochód jadąc 100km/h zatrzymuje się na 40 metrach. doliczając kolejne
    40 na reakcję i dodając współczynnik kapelusza masz 100 metrów. gdzie na
    gierkówce jest łuk o mniejszej niż 100 metrów widoczności?

    a.

  • 56. Data: 2016-07-11 11:12:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Swobodne interpretowanie prawa konczy sie przymusowym zdaniem dokumentu. Trwa to
    chwile bo nie odbieraja od razu i daja szanse na poprawe.

  • 57. Data: 2016-07-11 11:18:50
    Od: p...@g...com

    --Jak donoszą tvny :-) kierowcy zwalniają i jadą o połowę wolniej niż przewidują
    przepisy.

    trafna diagnoza

    W głowie, podświadomości, mamy zakodowane, że znak D51 - fotoradar, kontrola
    prędkości - jest ustawiany w obszarze zabudowanym - wyjaśnia Marek Konkolewski z
    Komendy Głównej Policji (http://www.tvn24.pl)

    to samo bylo w Szczecinie na Gdanskiej wjazd do miasta ograniczenie do 70 km/h potem
    znak o kontroli predkosci i jeb Maryjany hebluja z 80 do 50-tki ... tego sie nie
    wyleczy jedyna rada trzymac odstep

    P.

  • 58. Data: 2016-07-11 11:23:18
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości dobrym narzędziem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Statystyki nie potwierdzaja tego co napisales. Z mandatow zbieraja troche wiecej niz
    miliard zlotych. Ze wszystkich mandatow, tych za syf w knajpach tez. Budzet na
    wypadkach traci kilkadziesiat miliardow rocznie. Podobnie z mitem o alkoholu. Zysk
    budzetu ok 10 miliardow a strata ok czterdziesci miliardow.

  • 59. Data: 2016-07-11 11:25:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    wypadkach traci kilkadziesiat miliardow rocznie. Podobnie z mitem o alkoholu. Zysk
    budzetu ok 10 miliardow a strata ok czterdziesci miliardow.

    Oooo, to alkohol i wypadki to 26% wydatków budżetu. Niezłe bzdury
    piszesz, dziadku.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2016-07-11 11:49:53