  • 121. Data: 2016-07-13 10:50:20
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości dobrym narzędziem.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gorion" napisał w wiadomości grup
    >Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w
    >wiadomości

    >Nie masz racji.
    >Gdyby to było nieoplacalne to srasz miejska/wiejska nie korzystała by
    >z tego tak ochoczo.

    Zalezy gdzie.
    Taka gmina Kobylnica miala spore zrodlo dochodu.
    A Wroclaw mial mniej FR niz Kobylnica.
    I jeszcze informowali na stronie, gdzie beda stac :-)

    J.

  • 122. Data: 2016-07-13 14:02:54
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-12 o 23:04, Myjk pisze:

    > Znaczy ile razy hamowałeś z większej niż dopuszczalna prędkość, mając gokoś
    > przed maską?

    ani razu. ale przekaz pod publikę jest taki, że sam fakt przekroczenia
    prędkości powoduje czyjeś zejście. a nie gwałtowne jej wytracenie (na
    drzewie) lub nabranie (na masce)

    a.

  • 123. Data: 2016-07-13 14:21:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Jul 2016 14:02:54 +0200, Artur Miller

    > ani razu.

    Czyli do statystyki się nie zaliczasz. ;)

    > ale przekaz pod publikę jest taki, że sam fakt przekroczenia
    > prędkości powoduje czyjeś zejście. a nie gwałtowne jej wytracenie (na
    > drzewie) lub nabranie (na masce)

    Przekaz jest taki, że _jeśli_ dojdzie do takiej sytuacji jak w przekazie,
    to 10- może uratować życie pieszemu. Każda inna interpretacja tych spotów
    jest błędna. Dlaczego, to już nie wiem.

    --
    Pozdor Myjk

  • 124. Data: 2016-07-13 14:34:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-13 o 10:00, Myjk pisze:
    > Tue, 12 Jul 2016 20:54:47 +0200, z

    > BTW Coś dla Ciebie, z Twojej ulubionej TV:
    >
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,auto-rozpadlo
    -sie-na-kawalki-zginelo-dwoch-mlodych-mezczyzn,20705
    9.html

    > Stawiasz, patrząc na fotki, że ile jechali? :P
    >
    > "Wypadek miał miejsce przy szkole w Domanicach Kolonia. Samochód
    > roztrzaskał się na kawałki tuż obok baneru z napisem: "Kierowco zwolnij,
    > chcemy być bezpieczni"."
    >
    > Jakby na takich czekał pomiar odcinkowy "stwarzający niebezpieczeństwo
    > którego wcześniej tam nie było", to by zwolnili, w wyniku swojej ignorancji
    > nie wiedząc jaka jest obowiązująca prędkość, do 30 na ograniczeniu do 50,
    > ale być może jeszcze by żyli. I tak szczęście w nieszczęściu, że nikogo ze
    > sobą nie zabrali.

    I to ma być dowód że odcinkowy czy inny lub jakiś inny przepis zatrzyma
    dawcę organów w domu?

    Po co mozolnie bezskutecznie tresować jak można wystrzelać i zostawić
    tylko tych jedynie słusznych ;-)

  • 125. Data: 2016-07-13 14:42:12
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-13 o 14:21, Myjk pisze:
> [...]
    > to 10- może uratować życie pieszemu. Każda inna interpretacja tych spotów

    w ten sposób dojdziemy do wielokrotnie juz tutaj osiąganej konkluzji, ze
    trzeba siedzieć w domu i się nie ruszac, bo tak jest najbezpieczniej.

    zastanawiam sie ile w tej propagandzie jest konkretów. czy ktoś sobie
    wymyslił "jedźmy -10, hura!" na kształt rakiety zbudowanej przez Indian,
    czy stoją za tym jakies liczby (docelowe, nie historyczne), tak jak jest
    to na przykład w kolejnictwie, gdzie projektuje się systemy zarządzania
    bezpieczeństwem i ocenia ilościowo (a nie jakościowo) czy spełniają
    założenia i wymagania.

    lektura:

    http://www.infor.pl/akt-prawny/DZU.2015.145.0001061,
    rozporzadzenie-ministra-infrastruktury-i-rozwoju-w-s
    prawie-wspolnych-wskaznikow-bezpieczenstwa-csi.html

    a.

  • 126. Data: 2016-07-13 15:12:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 13.07.2016 10:00, Myjk wrote:

> [...]
    > chcemy być bezpieczni"."
    >
    > Jakby na takich czekał pomiar odcinkowy "stwarzający niebezpieczeństwo

    Sorry, ale stawiasz się na równi z tymi co przy7 każdym takim wypadku
    mówią "jakby tam była autostrada..."

    NIe było autostrady, nie było odcinkowego pomiaru prędkości, nie było
    dwupasmowej drogi z równym asfaltem i nie będzie. To droga za
    przeproszeniem na zadupiu. Pewnie nawet specjalnie znaków nie ma (to
    akurat dobrze).

    Shrek

  • 127. Data: 2016-07-13 16:39:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Jul 2016 14:34:27 +0200, z

    > I to ma być dowód że odcinkowy czy inny lub jakiś inny przepis

    Taki sam "dówód" jak Twój, że pomiar odcinkowy
    "stwarza zagrożenie którego wczesniej nie było".

    > zatrzyma dawcę organów w domu?

    Dawcę czego? Widziałeś fotki tego samochodu? :P

    > Po co mozolnie bezskutecznie tresować jak można wystrzelać
    > i zostawić tylko tych jedynie słusznych ;-)

    Strzelanie do "złych" to Twoja domena, nie moja. Ja wiem, że ludziom należy
    dać szansę i czas na naukę. Jednym więcej, drugim mniej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 128. Data: 2016-07-13 19:58:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-13 o 16:39, Myjk pisze:
    > Taki sam "dówód" jak Twój, że pomiar odcinkowy
    > "stwarza zagrożenie którego wczesniej nie było".

    Nie wierzysz ulubionemu policjantowi medialnemu? :-)

    Ogarnij się a potem pisz.

  • 129. Data: 2016-07-13 20:32:46
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 11 Jul 2016 02:12:37 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Swobodne interpretowanie prawa konczy sie przymusowym zdaniem dokumentu.

    Poważnie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 130. Data: 2016-07-13 21:06:25
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 10 Jul 2016 13:25:00 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:

    >Jechał Ty kiedy A1 nad i pod Częstochową? Znak co chwila - droga
    >ekspresowa - jezdnie rozdzielone zielenią i barierkami oraz skrzyżowania
    >kierowane w środku lasu, a tuż przed skrzyżowaniem znak 50. I te
    >skrzyżowania w pewnym momencie co kilometr.

    A1? Droga ekspresowa? Co ty tworzysz? Tam jest zwykła droga
    dwujezdniowa, ograniczenie do 100 km/h.
    Ograniczeń do 50 km/h to tam jest naprawdę niewiele. Do 70 km/h jest
    większość. Pozostałe 80 km/h.