  • 131. Data: 2016-07-13 21:18:16
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: <5...@5...211816.invalid> (Tom N)

    j...@i...pl w
    <news:364dob50ok7gssihhl209kl2a11qrd1hhh@4ax.com>:

    > A1? Droga ekspresowa? Co ty tworzysz? Tam jest zwykła droga
    > dwujezdniowa, ograniczenie do 100 km/h.
    > Ograniczeń do 50 km/h to tam jest naprawdę niewiele. Do 70 km/h jest
    > większość. Pozostałe 80 km/h.

    Chyba domyślam się o czym pisał:

    https://www.google.pl/maps/place/DK1,+D%C4%85browa+G
    %C3%B3rnicza/@50.3821324,19.2365802,17z/data=!3m1!4b
    1!4m5!3m4!1s0x4716bba9af28562b:0xa7fdfd1f3a3297dc!8m
    2!3d50.382129!4d19.2387742

    W kierunku PN jest kilka skrzyżowań z 50...

    --
    'Tom N'

  • 132. Data: 2016-07-13 21:35:12
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 13 Jul 2016 21:18:16 +0200, <5...@5...211816.invalid> (Tom
    N) wrote:

    >W kierunku PN jest kilka skrzyżowań z 50...

    Tzw. "pięćdziesiątki". Są tam od lat, ale tam dalej nie ma
    ekspresówki, a tym bardziej autostrady ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 133. Data: 2016-07-14 03:50:37
    Temat: Re: Nie znasz netykiety.
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    > owszem, bo wyciąłeś to co Ci było niewygodne.
    > Odpowidałaeś na ten właśnie post.

    Jakieś bzdury wypisujesz. Dlaczego niby miało by być
    niewygodne dla mnie ?
    Nie ma obowiązku komentowania całej treści postu.

    Nie znasz netykiety.
    Netykieta nakazuje wyciąć to czego się nie komentuje.

  • 134. Data: 2016-07-14 20:51:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gorion wrote:

    > Jakieś bzdury wypisujesz. Dlaczego niby miało by być
    > niewygodne dla mnie ?
    > Nie ma obowiązku komentowania całej treści postu.

    i do tego nie czytasz na co odpowiadasz. Sorki. marny troll z ciebie

    > Nie znasz netykiety.
    > Netykieta nakazuje wyciąć to czego się nie komentuje.

    umiejetność czytania to nie tylko składanie literek

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 135. Data: 2016-07-15 15:06:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-12 o 20:41, Artur Miller pisze:

    > rejestrujesz. ale mijając czterdzieste z kolei ograniczenie na
    > kilkudziesięciu kilometrach robisz to już podświadomie, wszystkie
    > poprzednie już się mieszają i w pewnym momencie nie jesteś w stanie
    > przypomnieć sobie czy kilometr temu to był znak 70 czy 60.

    Mi się nie mieszają. Generalnie - pamiętam ostatni. :-)
    T.

  • 136. Data: 2016-07-15 15:09:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-12 o 12:54, Shrek pisze:

    > Przede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie
    > autostrady odpuścić - szkoda na to kasy. Efekty mizerne, bo przecież tam
    > mało wypadków.

    Słucham często PR1. Na A4 praktycznie codziennie wypadek.
    T.

  • 137. Data: 2016-07-15 15:21:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.07.2016 15:09, T. wrote:

    > Słucham często PR1. Na A4 praktycznie codziennie wypadek.

    Bo A4 (na tym odcinu, o którym zapewne piszesz) to nie autostrada. Tak
    to jest, gdy polityka bierze górę nad inżynierią;)

    Shrek

  • 138. Data: 2016-07-15 16:28:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello T.,

    Friday, July 15, 2016, 3:09:39 PM, you wrote:

    > Słucham często PR1. Na A4 praktycznie codziennie wypadek.

    No trudno, żeby na drodze o długości 669 km, o takim natężeniu ruchu
    nie było wypadków. Czysta statystyka działa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 139. Data: 2016-07-15 20:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Mi się nie mieszają. Generalnie - pamiętam ostatni. :-)
    > T.

    Podziwiam.
    Wielokrotnie mam zagadne - jakie tu jest ograniczenie predkosci.

  • 140. Data: 2016-07-18 16:09:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > No trudno, żeby na drodze o długości 669 km, o takim natężeniu ruchu
    > nie było wypadków. Czysta statystyka działa.

    No ok, ale proszę nie pisać, że autostrady takie bezpieczne...
    Gdyby zrobić statystyki w stosunku do długości dróg poszczególnych
    kategorii, to pewnie najbezpieczniejsze okazałyby się drogi gruntowe i
    gminne. :-)
    T.