  • Data: 2016-07-12 21:20:01
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Jul 2016 20:54:47 +0200, z

    > Udowodniono że postawienie pomiaru pokazało jak wielu jest tych
    > "ignorantów" :-)
    > Co teraz z nimi zrobić? Wystrzelać bo to zły element jest ;-)

    Poczekać -- muszą się po prostu w końcu nauczyć aby zwracać uwagę na znaki,
    zawsze. Tak jak przez ostatnie 20 lat jednak kultura jazdy się poprawiła i
    zdecydowanie poszła w stronę ucywilizowanego zachodu, uciekając od
    wschodniego cyrku.

    > Oraz stworzyło niebezpieczeństwo którego wcześniej tam nie było.

    Było tam zapewne niebezpieczeństwo i hałas -- i to gorzej niż obecnie. W
    przeciwnym razie raczej by tam pomiaru nie zriobion. Ergo, odstaw tę
    sieczkę medialną, bo ewidentnie Ci kisiel w głowie robi i zacznij myśleć
    sam.

    > Jak w wyniku tego zagrożenia ktoś zginie to będziesz Ty winny
    > bo popierałeś takie nieodpowiedzialne stawianie kamer.
    > Wiem ... Argumenty takiej samej wagi jak wylatujący przez przednią szybę
    > jak pocisk kierowca bez pasów bezpieczeństwa będący ogromnym zagrożeniem
    > dla innych i generujący olbrzymie koszty dla społeczeństwa.

    No tak, bo przecież on wylatuje przez szybę zawsze waląc w drzewo. Weź się
    obudź. I owszem, kaleka drogowy, który zapierdalał i nie zapiął pasów w
    wyniku czego sobie złamał kręgosłup a kogoś z naprzeciwka zabił, jest
    ogromnym obciążeniem dla społeczeństwa. Wyeliminował kogoś ze
    społeczeństwa, sam nie zarabia na siebie i na to społeczeństwo (bo nie jest
    w stanie, przypomnę ci dla pewności), w przeciwieństwie do FR i odcinków
    pomiarowych, tylko i wyłącznie ssie kasę. Twoją!

    > Tak Ci się teraz wydaje (podobne głosy słyszałem jak był boom na
    > fotoradary) ale to jest wybór między dżumą a cholerą zamiast
    > zapobiegania wszystkim chorobom.

    Zapodaj rozwiązania, z pewnością sypniesz teczkami, niczym wyszło Szydło z
    worka podczas wyborów. Mam pierwszy patent do twojej teczki. Pieniądze
    przeznaczone na kontrolę kierowców rozdać najszybszym zapierdalaczom. Takie
    500wrum! Iha!

    > Uważaj bo jest bardzo cienka linia i możesz się i Ty znaleźć po stronie
    > tych ignorantów. Wtedy będziesz lamentował że normalny człowiek nie
    > ogarnia i kto to wymyślił. :-)

    Już byłem po tamtej stronie i wracać nie zamierzam. No ale młody i głupi
    byłem, a nie miał mnie kto wcześniej nauczyć. Moje dziecko będzie miało to
    wyłożone jak należy. W zasadzie już ma.

    > Ale jak to w przysłowiu "mądry Polak po szkodzie" :-)

    Czekasz na szkodę? Obyś tylko miał szansę być.

    --
    Pozdor
    Myjk