    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 12 Jul 2016 20:54:47 +0200

    W dniu 2016-07-12 o 20:42, Myjk pisze:
    > Jakoś nie zauważyłem aby coś _udowodniono_, co najwyżej *doniesiono*, że na
    > drodze jest więcej ignorantów niż to wcześniej wyglądało -- i ci skrajni
    > ignoranci stważają "zagrożenia" i to ich trzeba piętnować. Wiec masz pole
    > do popisu.

    Udowodniono że postawienie pomiaru pokazało jak wielu jest tych
    "ignorantów" :-)
    Co teraz z nimi zrobić? Wystrzelać bo to zły element jest ;-)

    Oraz stworzyło niebezpieczeństwo którego wcześniej tam nie było. Jak w
    wyniku tego zagrożenia ktoś zginie to będziesz Ty winny bo popierałeś
    takie nieodpowiedzialne stawianie kamer.
    Wiem ... Argumenty takiej samej wagi jak wylatujący przez przednią szybę
    jak pocisk kierowca bez pasów bezpieczeństwa będący ogromnym zagrożeniem
    dla innych i generujący olbrzymie koszty dla społeczeństwa.

    > Ale to tylko Twoje jednostkowe zdanie. Ja uważam, że pomiar odcinkowy to
    > lepsze rozwiązanie niż FR.

    Tak Ci się teraz wydaje (podobne głosy słyszałem jak był boom na
    fotoradary) ale to jest wybór między dżumą a cholerą zamiast
    zapobiegania wszystkim chorobom.

    Szkoda, że tak mało tego jest, jednocześnie
    > szkoda, że tak dużo jest ignorantów wśród kierowców. Ale i ci ignoranci w
    > końcu się nauczą patrzeć na znaki.

    Uważaj bo jest bardzo cienka linia i możesz się i Ty znaleźć po stronie
    tych ignorantów. Wtedy będziesz lamentował że normalny człowiek nie
    ogarnia i kto to wymyślił. :-)

    Ale jak to w przysłowiu "mądry Polak po szkodzie" :-)