  • Data: 2016-07-12 20:26:41
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Jul 2016 20:11:43 +0200, Mateusz Bogusz

    > Stoją!

    To jak stoją, to trzeba je respektować.

    > Sęk w tym że tak jak na autostradzie
    > nie spodziewasz się znaków między zjazdami,

    No nie spodziewam się na AUTOSTRADZIE, bo na autostradznie nie ma
    skrzyżowań kolizyjnych. Ale jak są, to je jednak jakimś cudem zauważam.

    > tak na tej drodze ekspresowej skupiałem się do tej pory
    > na tym co na jezdni.

    Czyli jakby co, bezmyślnie jechałeś nie patrząc na znaki?
    Nie ogarniam, Panie, nie ogarniam.

    > Niezależnie od tego co niektórzy sądzą o umiejętnościach innych,
    > HUD na szybie przed nosem, który kolekcjonuje ostatnio mijane znaki,
    > to bardzo przydatna funkcja.

    Może i przydatna, ale LITOŚCI... Mieć prawojazdy i nie ogarniać
    podstawowych znaków? Ja rozumiem że nie trzeba pamiętać wszystkich znaków
    jak trzeba parkować przy każdej drodze, rozumiem że nie trzeba się skupiać
    na zakazach parkowania czy zatrzymywania (o ile nie ma się takiego zamiaru)
    itd. ale ograniczeń prędkości nie rejestrować? No słów braknie.

    --
    Pozdor
    Myjk