  • Data: 2014-07-11 17:06:41
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 10 Jul 2014 10:56:10 +0200, Jacek

    Przepraszam, jeszcze raz bo mi 40TD się wywalił i wyszedł w eter jakiś
    stary draft.

    > Jeszcze słowo o tresurze: nawet pies, jak go karać za nic się wiele nie
    > nauczy. Musi widzieć związek: zrobił dobrze - nagroda, źle - kara.

    Pod warunkiem, że tresujesz młodego psa. Spróbuj wytresować w ten sposób
    takiego co ma swoje "nawyki", przyzwyczajenia, swoje zasady i jeszcze jest
    agresywny, oraz występuje w grupie z instynktem stadnym. Zawsze się takiego
    psa sprowadza najpierw do parteru resetując umysł nie zważając szczególnie
    na emocje, a potem dopiero od nowa uczy tak jak napisałeś.

    I teraz to zastosuj do kierowców co to ich do psów porównałeś -- zobaczysz
    jaka powinna być kolejność działania. No więc powinna być zupełnie odwrotna
    niż napisałeś. Tymbardziej biorąc pod uwagę, że człowiek to wiele bardziej
    wredne bydle w wychowaniu niż pies. Ale biorąc pod uwagę, że człowiek (nie
    będę pisał że Polak) to zwierze rozumne, sam powinien dojść do wniosku, że
    zaczną nagradzać dobre zachowanie (albo raczej że inni czujący zagrożenie
    tj. mieszkańcy/piesi przestaną się domagać ograniczeń) gdy się uspokoi.

    Czyli wychodzi to o czym piszę od dawna w każdym wątku o ograniczeniach i
    kontrolach prędkości. Zmieni się coś dopiero jak kierowcy pójdą po rozum do
    głowy. Nie inaczej i dlatego właśnie nie widać końca przepychanki.

    --
    Pozdor
    Myjk