  • 1. Data: 2009-05-05 15:12:00
    Temat: Odbiorniki RF 315MHz
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    Kopię po internecie i jest problem.

    Potrzebuje do testów jeden odbiornik, moduł RF ale nie na 433 tylko 315MHz.

    W oryginale jest odbiornik zbudowany na LINX RXM-315-LC więc szukam coś
    podobnego z filtrem SAW byłoby dobre (np telecontrolli RRQ5), tylko gdzie?
    Wszędzie wyłacznie 443 i 886.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-05-05 17:02:38
    Temat: Re: Odbiorniki RF 315MHz
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    >
    > W oryginale jest odbiornik zbudowany na LINX RXM-315-LC więc szukam coś
    > podobnego z filtrem SAW byłoby dobre (np telecontrolli RRQ5), tylko

    W USA i Japonii to "naturalne" pasmo. W tamtych sklepach nie będzie problemu.
    K.

  • 3. Data: 2009-05-05 18:14:39
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W USA i Japonii to "naturalne" pasmo. W tamtych sklepach nie będzie
    > problemu.
    > K.

    To wiem, ale to potem...
    Najpierw potrzebuję sztukę do testu czy to w ogóle zadziała, i się okazuje
    że lipa... nic nie mogę znaleźć.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-05-05 18:43:34
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > To wiem, ale to potem...
    > Najpierw potrzebuję sztukę do testu czy to w ogóle zadziała, i się okazuje
    > że lipa... nic nie mogę znaleźć.

    zastanawiales sie dlaczego?

    c.

  • 5. Data: 2009-05-05 19:22:24