  • Data: 2024-08-20 21:08:00
    Temat: Re: Odbiornik Ania R-612 - wyniesienie anteny ferrytowej
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.08.2024 20:10, Jacek Maciejewski wrote:

    > No to w takim razie interesuje cię odbiór jednej częstotliwosci. To
    > pozwala wynieść razem z anteną ferrytową cały jej obwód rezonansowy
    > razem z kondensatorami a linkować tylko cewkę sprzęgającą ją z resztą
    > odbiornika. Powinno być dużo łatwiej.

    Nie do końca mi się podoba brak możliwości strojenia.
    Ale chwila: problem jest z pojemnością dołączaną do obwodu rezonansowego
    anteny? - czyli te dwie cewki po lewej stronie rdzenia na schemacie
    S1-S2 i D1-D2 i kondensatory c22, c25, c27, c28 - 33pF (!) - spróbuję go
    odłączyć i sprawdzę czy będzie lepiej.
    A teraz armata. Siedzieć i trzymać się:
    https://allegro.pl/oferta/lokalizator-geodezyjny-uni
    tra-odbiornik-lc-01-01-14152549280
    No i jak oni to zrobili? kabelek cienki i strojenie jest.

    --
    Mirek