  • Data: 2024-09-10 10:18:34
    Temat: Re: Odbiór SDR na mikrokontrolerach
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedno pytanie nasunęło mi się na myśl?
    Istnieje jakiś prosty sposób na oszacowanie mocy obliczeniowej
    potrzebnej do demodulacji AM/SSB/CW?
    Mam także wcześniejszą rewizję tego samego projektu, w której siedzi
    starszy mikrokontroler (PIC32MX795F512). Zastanawiam się czy także do
    niego nie dodać modułu pozwalającego na odbiór SDR. Ten MCU taktowany
    częstotliwością 80 MHz udźwignie takie zadanie?