    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 18 Aug 2010 01:59:10 GMT

    begin Massai

    > Mają i nie mają.
    > Ponieważ uzależniają gwarancję na perforację od tego czy ewentualne
    > naprawy blacharskie wykonywane były wg odpowiednich technologii,
    > sytuacja w której klient nie wie że powłoka lakiernicza na jego
    > samochodzie nie jest fabryczna - imho spokojnie podpada pod niezgodność
    > towaru z umową.

    Co ma piernik do wiatraka? W umowie nie jest podane, jaka ma być grubość
    lakieru.

    > Gdyby to nie miało znaczenia dla eksploatacji, to jeszcze, jeszcze.

    A polakierowane powtórnie drzwi wg. technologii producenta wpływają
    negatywnie na eksploatację? Jeśli już, to pozytywnie, bo lakier jest
    grubszy.

    > Wyobraź sobie że kupujesz nowy samochód i ma wymienione elementy na
    > jakies zamienniki, i nie jesteś o tym informowany. Dana część się psuje,
    > przyjeżdżasz na gwarancji a ASO - panie, to nie jest fabryczna część,
    > gdzies pan sobie wymienił, my za nią nie odpowiadamy...

    Ale ja w ogóle o takich sprawach nie mówię. To oczywiste, że jeśli ktoś
    dostałby auto poszpachlowane czy pospawane z dwóch jako nowe to
    należałaby się wymiana na nowe. Ale to jest margines.

    --
    ignorance is bliss