  • Data: 2010-08-19 08:03:33
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:

    > begin Massai

    > No to powinni wpisać do papierów, a nie wymieniać auto na nowe.

    No ja o tym piszę.
    Że jak już naprawiają, to klient powinien o tym wiedzieć PRZED
    zakupem, i powinno to być w papierach.
    Wtedy może sobie zdecydować "biorę tego, ale dorzućcie mi dywaniki
    gratis czy drzewko zapachowe" albo "nie, nie chcę naprawianego".

    Tak samo jak sprzedawanie refurba przy sprzęcie elektronicznym jako
    "nówka nieśmigana" jest kanciarstwem.

    --
    Pozdro
    Massai