  • Data: 2010-08-16 01:47:17
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Jurand

    > Nigdzie. To są moje osobiste doświadczenia z samochodami NOWYMI,
    > odebranymi od dealerów przez osoby, które nie zadały sobie trudu
    > sprawdzenia powłoki lakierniczej. Dla żadnej z tych osób nie była to
    > normalna sprawa, tak jak i dla Ciebie nie jest. Żadna z tych osób nie
    > otrzymała ani złotówki rekompensaty od dealera ani chociażby głupiego
    > przepraszam nie usłyszeli - wszystkich równo spławiono na drzewo.

    Ja też znam kilka takich przypadków i moim zdaniem wszystkie te osoby źle
    podeszły do tematu. Chyba wszyscy byli niezdolni do jakiegokolwiek
    kompromisu, żądali wymiany auta na nowe i bóg wie czego jeszcze z powodu
    polakierowania jakiegoś tam elementu. Negocjując z ASO skarżyli się
    jednocześnie prasie itp. W ten sposób nie da się dojść do żadnego
    porozumienia, bo po rozpętaniu takiej awantury żadne ASO nie przyzna się
    do błędu, szczególnie, gdy nie ma twardych dowodów.

    Czy czasem w znanych Ci przypadkach nie było podobnie?

    --
    ignorance is bliss