  • Data: 2010-08-14 18:57:34
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Aug 2010 17:53:29 +0200, Jurand wrote:
    >Rozumiem, że spokojnie przyjąłbyś też fakt, iż Twoje auto ma szpachlowany
    >dach (również częste przypadki), albo wymienione i polakierowane na nowo
    >dwoje drzwi (częstsze to, niż naprawiane dachy), albo że masz wspawany
    >elegancko nowy tylny błotnik.

    No wiesz, nad tymi drzwiami to mozna by sie zastanowic.
    A jeszcze moze sie okazac ze fabrycznie pomalowane ..

    >Skoro jesteś taki mądry - powiedz mi, co się stanie, jeśli wrócisz do
    >takiego salonu po roku na naprawdę gwarancyjną łuszczącego się z dachu
    >lakieru, w sytuacji, gdy kupiłeś NOWE auto, a salon jest sobie po cichutku
    >podmalował, bo się w transporcie porysowało? Myślisz, że dealer klaśnie w
    >dłonie i powie "nie ma sprawy, już to Panu naprawiamy"?

    Ale na nowych drzwiach czy nowym blotniku nie daje szpachli, wiec jak
    ma dealer przekonac klienta ze to inny lakier ?

    No ale tez jak sie pobiega z miernikiem to widac czy gdzies szpachla
    czy wiecej warstw lakieru ..

    J.