  • Data: 2010-08-14 20:54:25
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: "kml" <A...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    news:i46od0$66i$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem, zapłaci, tylko najpierw musiałby poszkodowany udowodnić, że
    > stało się to przed odbiorem 'nowego' pojazdu. A nawet jeśli, to jeszcze
    > sąd musiałby orzec, że naprawa wykonana przed sprzedażą pojazdu była
    > niezgodna z prawem i obniżyła wartość pojazdu. Nie tylko w Polsce
    > jest z tym problem...

    Ale cała dyskusja prowadzi do nikąd skoro udowodnienie ASO iż wykonało
    naprawę blacharsko-lakierniczą przed sprzedażą i nie poinformowało o tym
    kupującego jest praktycznie niemożliwe. Ile osób ma zdrowie i odpowiednie
    finanse żeby robić ekspertyzy potwierdzające taki stan rzeczy? Pójdziesz do
    ASO a oni w kółko będą mówić, że "nie, nic nie było robione" i potem pismo
    za pismem z którego nic nie wynika. W przytoczonym przez mnie przykładzie
    traffica do sprawy było włączone Renault Polska i tez na to lachę położyli
    odsyłając do dealera, który w końcu się przyznał że dach był cięty
    (profesjonalnie o czym świadczyły odpryski na szybach), ale samochodu nie
    odkupią za kwotę jakiej rząda klient i mają to w dupie. Człowiek założył im
    sprawę, ale nie wiem jak to się skończyło i czy w ogóle sie skończyło i
    dlatego uważam, że nowy samochód powinno się sprawdzać przed odebraniem z
    salonu.

    Szczerze mówiąc to nawet nie mam pomysłu jak udowodnic dealerowi, że coś
    robił z samochodem skoro do blacharni wracają samochody kupione dzień
    wcześniej - autentyk. Samochód wrócił do salonu po18 godzinach od kupna bez
    przodu :)

    --
    pozdrawiam
    kml