  • Data: 2011-03-02 15:01:57
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "szufla" <p...@p...pr> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie kreski to może sobie każdy narysować, powołać się na jakieś źródło,
    > po czym stwierdzić, że każdy może sobie sam to zweryfikować.

    Prosze bardzo, poniewaz bredzisz z braku argumentow to zweryfikowalem dane
    zabitych z lat 2006/2007 ze strony policji specjalnie dla ciebie jasnie
    panie:
    Zabici w 2006 - 5243
    Zabici w 2007 - 5583
    http://www.policja.pl/palm/pol/8/21830/Wypadki_drogo
    we_w_Polsce_w_2007_r.html
    a teraz naloz na wykres i sprawdz czy sie zgadza. Zadowolony ? Mam nadzieje,
    ze reszte potrafisz sam odszukac czy trzeba pokazac palcem jak dziecku ?
    Mam nadzieje, ze uznasz raport policji za wiarygodny :)

    sz.