  • Data: 2011-03-02 09:42:42
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ikktpk$h13$2@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2011-03-02 08:44, Artur(m) pisze:

    > Tak, przytaczałem wielokrotnie zestawienia z oficjalnych statystyk
    > policyjnych. Nigdy żaden fan świateł nie odnosił się do liczb, bo one są
    > po prostu nie wygodne. W zamian serwowane są te kreski, które nijak się
    > mają do tematu dyskusji.

    Ja jestem przysięgłym fanem świateł nie dlatego,że "analizuje jakieś kreski"
    ale dlatego że rozważając wiele tysięcy przejechanych kilometrów,
    (a pomogło mi to, że umiem wykorzystywać analityczną zdolność
    mojego mózgu), doszedłem do wniosku, że niezależnie od zwiększonego
    zużycia paliwa (o jakieś 0.5%), koszt palących się żarówek
    (mnie od 3 lat nie spaliła się żadna), uniknąłem przynajmniej trzech
    poważnych kolizji.

    Ja mam konkrety.
    Zmienię swoje poglądy w takim przypadku, gdy ktoś
    udowodni, że uległ wypadkowi, bo go ktoś oślepił w dzień
    (prawidłowo ustawionymi światłami),.

    Artur(m)