  • Data: 2011-03-01 15:02:21
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ikittc$er4$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz jakieś źródło tej informacji? Bo trochę poszukałem i nigdzie nie
    > wyczytałem aby te zwierzęta w naturze piły choć gram mleka (poza mlekiem
    > matki oczywiście). Są doskonałymi łowcami, ale o mleku nic.

    Ale dlaczego w naturze? Pytanie było jasno i prosto sformułowane.
    A z drugiej strony to chyba ciężko powiedzieć co to jest środowisko
    naturalne dla udomowionego zwierzęcia.

    W ogóle cały ten wątek nie powinien istnieć, bo w naturze ludzie nie jeżdżą
    samochodami ani nie używają komputerów.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII