    From: wit <w...@m...aei.polsl.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Date: Tue, 1 Mar 2011 11:18:31 +0000 (UTC)
    Sender: <w...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Arek <a...@a...pl> wrote:
    > Ktoś pisał o ogólnie o sytuacji na drodze więc napisałem równie ogólnie.

    Ktoś pisał o konkretnej sytuacji, gdy to przyzwyczajony, że wszystko co się
    rusza musi świecić, nie zauważył czegoś ruszającego się a nieświecącego. No,
    zauważył, ale narzeka, że późno. To nie jest dobre przyzwyczajenie.

    > strony. Oświetlony samochód jednak ułatwia pieszemu dostrzeżenie w porę
    > niebezpieczeństwa. Łatwiej pieszemu dać krok w tył, niż tonie żelastwa

    Tak, jeszcze przyzwyczajajmy pieszych, że mają uciekać gdy widzą światło.
    Jak światła nie widzą to luz.

    wit