  • Data: 2011-03-01 12:55:22
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 12:18, wit pisze:

    > Ktoś pisał o konkretnej sytuacji, gdy to przyzwyczajony, że wszystko co się
    > rusza musi świecić, nie zauważył czegoś ruszającego się a nieświecącego. No,
    > zauważył, ale narzeka, że późno. To nie jest dobre przyzwyczajenie.

    Ktoś pisał, że nie zauważył czegoś co było niewidoczne, ale gdyby miało
    światła to by to zobaczył (parking przy drodze gęsto obstawiony
    samochodami, światła są widoczne przez szyby, samochód nie oświetlony
    już nie).

    > Tak, jeszcze przyzwyczajajmy pieszych, że mają uciekać gdy widzą światło.
    > Jak światła nie widzą to luz.

    Nie przyzwyczajamy tylko pomagamy zauważyć nadciągające niebezpieczeństwo.

    Pieszy wychodzący z pomiędzy zaparkowanych samochodów ma dość znacznie
    utrudnioną możliwość obserwacji drogi, której nie widać. Światła jednak
    można zauważyć odpowiednio wcześnie. W przypadku rowerzystów jest podobnie.

    A.