  • Data: 2011-03-01 12:51:15
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 12:31, Kresowiak pisze:

    > Bo teraz jest tak - wyprzedzający na trzeciego w ostatniej chwili widzi
    > światła i wali w drzewo. Przedtem zderzyłby się czołowo.

    Albo wcześniej wydawało mu się, że nic nie jedzie a jechało a teraz wie,
    że jedzie więc nie wyprzedza.

    > A że teraz częściej się wyprzedza, bo przecież jak coś będzie jechać, to na
    > pewno zobaczę jego światła, to chyba nie muszę tłumaczyć?

    Albo dlatego, że więcej jest samochodów na drodze więc częściej się
    wyprzedza. A mimo to skutki tego wyprzedzania mniej dramatyczne bo
    liczba tych wypadków zmalała (źródło statystyki policyjne, które już tu
    parę razy cytowałem).

    > A tak w ogóle to liczba wypadków czołowych 2006-2007 wzrosła, więc po co zmyślasz?
    > A na które to wypadki światła nie mają żadnego wpływu? Wymień jakieś.

    Owszem zmalała, wielokrotnie to było tu cytowane, nigdy nikt z fanów
    jeżdżenia bez świateł nie komentował tych niewygodnych dla ideologii faktów.

    A.